تاریخ ارسال : ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت : 0:52 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

کسب عنوان نایب قهرمانی تیم شهدای سیریز در لیگ یک استان کرمان

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز : از سری مسابقات لیگ یک استان کرمان تیم شهدای سیریز در هفته پایانی مسابقات عصر امروز چهارشنبه مورخ ۴ اردیبهشت ١٣٩٨ در بازی فینال در ورزشگاه سلیمی کیا به مصاف تیم دقیانوس جیرفت رفت و با ارائه یک بازی بسیار خوب به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب حریف شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد .
تیم شهدای سیریز در بازی قبل تیم نخل جنوب کرمان را شکست داد و ضمن صعود به سوپر لیگ استان کرمان به مرحله فینال صعود کرده بود .

عباس حسن زاده مربی تیم شهدای سیریز ضمن پوزش از همشهریان گرامی در باخت امروز گفت : تمام تلاش خود را کردیم و موقعیت های بسیار زیاد و خوبی داشتیم تا آنچه که شایسته مقام شهدای سیریز بود کسب کنیم اما متاسفانه موفق نشدیم ، مطمئنا برد امروز می توانست باعث شادی مردم شهرستان زرند به ویژه مردم شهید پرور سیریز شود که محقق نشد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل خوب و استعدادهای فوتبالی خوبی که داریم با حمایت مسئولین شهرستان تیم شهدای سیریز در سوپر لیگ استان کرمان شرکت نموده و نتایج خوبی را کسب کنیم .

شایان ذکر است هدایت تیم شهدای سیریز به عهده ی جوانان بومی آقایان عباس حسن زاده و حسین عباس زاده بود.

در پایان دیدار امروز جوایز تیم های اول تا سوم مسابقات توسط مسئولین هیئت فوتبال کرمان اهدا گردید .

پرتال اطلاع رسانی سیریز ضمن تبریک کسب نایب قهرمانی تیم شهدای سیریز به ورزش شهرستان زرند و منطقه سیریز، مراتب تشکر و قدردانی خود را از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب تیم اعلام می دارد و آرزوی توفیق روز افزون تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی را دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما