تاریخ ارسال : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت : 3:36 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

کشف۱۱۶ کیلوگرم تریاک در محور زرند- سیریز

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از توقیف یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و کشف ۱۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

  به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، سرهنگ هادی میرزایی در خصوص این خبر تصریح کرد: ماموران پاسگاه سیریز در محور زرند به سیریز مقدار ۱۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
وی افزود: مامورین در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر می کنند که ارننده توجهی نمی کند و متواری می شود.
فرمانده انتظامی زرند ادامه داد: مامورین انتظامی در تعقیب و مراقبت بعد ار مسافتی چند با شلیک گلوله به لاستیک، خودرو را متوقف می کنند و ضمن بازرسی از ماشین ۱۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را از داخل صندوق عقب خودرو کشف می کنند و در این خصوص یک قاچاقچی مرد دستگیر و همراه با مواد کشف شده تحویل دستگاه قضایی شده است.
فرمانده انتظامی زرند در پایان افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان درخواست می کند در جهت حفظ امنیت و نظم پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
.
/منبع:زرند نیوز
مطالب مرتبط

دیدگاه شما