تاریخ ارسال : ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت : 1:16 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

گرامیداشت یاد و خاطره ی ۳۴ شهید سرافراز شهر سیریز همزمان با مراسم روضه خوانی اباعبدالله الحسین (ع) در حال برگزاریست.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز با تلاش حوزه مقاومت ثامن الائمه سیریز و پایگاه بسیج الزهرا خواهران مجلس گرامیداشت یاد و خاطره ی ۳۴ شهید سرافزار شهر سیریزبه مدت ۵شب در محل حوزه مقاومت  در حال برگزاریست

در این مراسم معنوی که با حضور گسترده رهروان راه شهدا و خانواده های معظم شهدا همراه بود  خیل شرکت کنندگان در این مراسم از سخنرانی خطیب توانا حضرت حجت الاسلام والمسلمین بلبلی نیا استفاده نمودند .

ویژه برنامه ی جمعه شب با حضورجناب سرهنگ کردی  فرمانده محترم سپاه و،حجت الاسلام ایزدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند برگزارشد .

حجت الاسلام بلبلی نیا با اشاره به حادثه عاشورا  دفاع مقدس را جلوه ای از فداکاری های شهدا در پیروی از سالار شهیدان دانست و شهید حججی را نمونه ای از یاران واقعی امام حسین (ع) در عصر حاضر معرفی کردند.

در ادامه مراسم شب گذشته جناب سرهنگ کردی  با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم ،مبارزه حق و باطل را ادامه خط عاشورا دانسته که در سایه پیروی از ولی فقیه می تواند عزت و سربلندی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

در ادامه برنامه ها بسته های فرهنگی به خانواده های معظم شهدا اهدا گردید و از زحمات مخلصانه پایگاه بسیج الزهرا تقدیر و تشکر بعمل آمد

شایان ذکر است نمایشگاه شهداهمزمان با مراسم روضه خوانی اباعبدالله الحسین از مورخ ۹۸/۰۶/۲۶ به مدت ۵شب به  میزبانی شهدا در محل مراسم دائر می باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاه شما