تاریخ ارسال : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت : 7:09 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

حضور تیم شهدای سیریز در رقابت های سوپر لیگ استان کرمان

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز :حسین عباس زاده سرمربی تیم شهدای سیریز گفت : این تیم در سال گذشته توانست نایب قهرمان لیگ برتر استان شود و به سوپر لیگ استان صعود کند.
عباس زاده افزود : تیم شهدای سیریز به عنوان تنها نماینده شهرستان زرند در سوپر لیگ استان کرمان حضور دارد که مسابقات خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی تیم گفت: برای حضور هرچه بهتر در این مسابقات تعدادی از بازیکن بومی شهرستان جذب تیم شهدای سیریز شده و در ماه جاری به تمرینات فشرده می پردازند و هم اکنون تیم از آمادگی نسبتا مناسبی برخوردار است .
عباس زاده افزود : با توجه به مشکلات مالی متاسفانه تیم با کمی تاخیر تمرینات خود را شروع کرده و با توجه به مشخص نبودن سرمربی و مربی و در آغاز رقابت ها در دیدارهای قبلی خود نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند .
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد و گفت امیدواریم تا با ساختار تشکیل شده بتوانیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی همانند نتایج فصل گذشته ی لیگ یک، امسال در لیگ برتر استان کسب کنیم .

عباس زاده در خصوص تیم شهدای سیریز عنوان کرد: اساسی ترین مشکل ما برای ادامه حضور در رقابت های سوپر لیگ استان مشکل مالیست که امیدواریم مسئولین محترم شهرستان زرند و شهر سیریز به عنوان حامی تیم شهدای سیریز قرار گرفته و از تنها نماینده شهرستان زرند حمایت کنند.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: تیم شهدای سیریز در ادامه ی مسابقات سوپر لیگ استان فردا جمعه مورخه ٣آبان ۹۸ در ورزشگاه ۲۲بهمن زرند به مصاف تیم آبی پوشان کهنوج خواهد رفت که امیدواریم نتیجه خوبی از این دیدار را کسب نمائیم.

شایان ذکر است هدایت تیم بر عهده مربیان بومی سیریزی به می باشد.
آقای غلامرضا شهیدی مرد بزرگ فوتبال شهرستان زرند بعنوان سرپرست تیم و آقایان حسین عباس زاده و عباس حسن زاده به ترتیب سرمربی و مربی تیم شهدای سیریز در سوپر لیگ استان می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما