تاریخ ارسال : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت : 11:03 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

زنگ ١٣آبان در مدارس سیریز به صدا در امد

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز : امروز دوشنبه ۱۳ آبان به مناسبت روز دانش آموز و به منظور گرامیداشت این روز برنامه هایی نظیر راهپیمایی و غبار روبی قبور مطهر شهدای گرانقدر سیریز برگزار شد.

دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه سیریز صبح امروز با برگزاری راهپیمایی در محل مدرسه عمار تجمع کرده و با برگزاری ویژه برنامه های روز ۱۳ آبان ماه ؛ شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند .

همچنین عصر امروز دانش آموزان سیریزی با حضور بر مزار شهدای گرانقدر سیریز به غبار روبی و عطر افشانی پرداختند .

جناب سرهنگ کُردی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند و حجت الاسلام انصاریان استاد دانشگاه و حوزه در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای سیریز در جوار آستان امامزاده جعفر(ع) حضور داشتند .
در این مراسم جناب سرهنگ کردی به ایراد سخنرانی پرداختند و گفتند: دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش نشدنی ایفا کرده اند. این نوجوانان و دانش آموزان بودند که با شعارهای کوبنده پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ های کفر انداختند.و همچنین به اهمیت گرامیداشت روز ۱۳ آبان ماه و نقش مهم دانش آموزان پرداختند.
در پایان مراسم حجت الاسلام انصاریان سلام.ضمن گرامیداشت ١٣ آبان ماه وروز دانش آموز با اشاره به حوادث سیزدهم آبان سال ۴۲ دستگیری امام وسال۵۷ کشتار دانش آموزان ودانشجویان وآبان ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی استکبار ستیزی امام در برابر نوکران آمریکا و دولت آمریکا و افول آمریکا در آینده ترسیم کردند ونیز در ادامه با اشاره به حوادث اخیر منطقه خصوصا”در لبنان وعراق که نشان از فتنه دیگری از سوی امریکا در منطقه بود اشاره نمودند؛ وبا یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در سال گذشته پرداختند که فرمودند مردم هوشیار باشند که درسال ۹۸فتنه ای بدتر از ۸۸ اتفاق خواهد افتاد ودرایت مردم ومسئولین را خواستار شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما