تاریخ ارسال : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت : 11:51 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی زیرسازی قسمت ابتدایی قطعه دوم زرند_سیریز _بافق

فرماندار زرند از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی پروژه قسمت ابتدایی قطعه دوم زرند_سیریز_بافق خبر داد.

 

🔹به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، علی صادق زاده فرماندار به اتفاق عباس نورالدینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پروژه در دست اقدام قطعه دوم زرند_بافق بازدید کرد.

صادق زاده در این بازدید و در گفت و گو با خبرنگار ما تشریح کرد: محور زرند_بافق حد فاصل یزدانشهر_سیریز به طول ۴۰ کیلومتر میباشد که در اسفندماه سال ۹۷ کلنگ اجرای زیرسازی وابنیه فنی قسمت ابتدایی محور به طول ۱۲ کیلومتر توسط اداره کل راه و شهرسازی مورد پیمان بخش خصوصی، به زمین زده شد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه، ایمنی این محور اصلی ترانزیتی با ترافیک بالا ارتقاء می یابد تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون این پروژه با پیشرفت فیزیکی بسیار خوب بالای ۸۰درصدی همراه بوده است.

وی افزود: تامین اعتبار جهت تکمیل این محور در قالب اجرای لایه های روسازی و آسفالت در دستور کار جدی فرمانداری زرند از مبادی وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با پیگیری و همراهی خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، قرار دارد.

نماینده عالی دولت گفت: در صورت تامین اعتبار بموقع و وصول مطالبات پیمانکار، این محور در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

نورالدینی رئیس اداره راه شهرسازی زرند نیز در پایان با اشاره به این موضوع که این پروژه از محل اعتبارات ملی در حال اجرا میباشد، اظهار داشت: تا کنون بیش از ۸۰ هزار متر مکعب خاکریزی و ۱۹ دستگاه پل درقالب این قرارداد انجام شده است

 

 

منبع :روابط عمومی فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما