تاریخ ارسال : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت : ۱۰:۱۶ ب٫ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

💥رقابتهای کراس فیت استان و کسب مقام سوم توسط ورزشکار سیریزی به پایان رسید.

 


🔹 پرتال اطلاع رسانی سیریز، مسابقات کراس فیت قهرمانی بزرگسالان استان صبح روز جمعه مورخ ۱۱مهر۹۹ در تالار پالیز کرمان با حضور ۳۰شرکت کننده برگزار شد.

🔹در بخش انفرادی این دوره از مسابقات *امین عسکری* ورزشکار خوب همشهری سیریزی به مقام سوم این دوره از پیکارها دست یافت.

🔹کراس فیت ترکیبی از تمرینات قدرتی، استقامتی، ژیمناستیک، انفجاری، پلیومتریک، سرعتی و وزنه‌برداری به‌شیوه‌ی المپیکی با استفاده از کتل‌بل و وزن خود بدن است. بنابراین تمرکز کراس فیت بر بهبود توانایی قلبی و ریوی، استقامت، قدرت، انعطاف‌پذیری، سرعت، چابکی، تعادل و تناسب است. برای انجام تمرینات کراس فیت باید ۳ تا ۵ جلسه در هفته و هر بار بین ۵-۱۵ دقیقه وقت بگذارید. مدت زمان این تمرینات کوتاه و شدت آنها بسیار بالاست.

🔹نحوه‌ی اجرای تمرینات کراس فیت به‌صورت دوره‌ای است. شما یک حرکت انفجاری را انجام می‌دهید و بلافاصله یا با وقفه‌ای کوتاه، حرکت بعدی را اجرا می‌کنید. حرکات اصلی کراس فیت شامل تمرینات ترکیبی، پرسی، کشیدنی و دویدنی، پارویی و اسکوات است. صدها حرکت تمرینی برای کراس فیت وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما