تاریخ ارسال : ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت : 7:48 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

نظارت جدی بر عملکرد عمرانی شهرداریها در دستور کار جدی فرمانداری زرند

 

‍ ✔️معاون عمرانی فرمانداری زرند:

💥نظارت جدی بر عملکرد عمرانی شهرداریها در دستور کار جدی فرمانداری زرند

🔹معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند با بیان اینکه بازرسی از دستگاه های اجرایی و خدمت رسان، جزو اصلی وظایف فرمانداری ها می باشد، گفت: نظارت جدی بر عملکرد شهرداریها خصوصاً در حوزه عمرانی و پروژه های در دست اقدام، در دستور کار جدی فرمانداری زرند قرار دارد.

🔹پرتال اطلاع رسانی سیریز، رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان، در صدر هیئتی از همکاران و کارشناسان فنی، عمرانی، برنامه ریزی و اقتصادی تحت امر، از دو شهرداری یزدانشهر و سیریز از توابع بخش یزدان آباد بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

🔹نورالدینی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و در دست اقدام حوزه های شهری یزدانشهر و سیریز با تاکید بر صرف تلاش مضاعف در راستای به ثمر رسیدن و بهره برداری از برخی پروژه های مهم طی فرارسیدن ایام الله دهه فجر سالجاری و یا حداکثر تا قبل از پایان زمان باقی مانده از دولت تدبیر و امید، افزود: نظارت و پایش در شهرداری‌های زرند به طور دقیق در انجام پروژه‌های عمرانی از سوی فرمانداری اعمال خواهد شد و گزارش آن به عوامل ذیربط عمرانی و بازرسی استانداری کرمان ارسال می شود.

🔹معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زرند در همین راستا تصریح کرد: معاونت عمرانی فرمانداری‌ زرند با توجه به تاکیدات فرماندار محترم، موظف است کنترل و نظارت بر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را انجام دهد تا بودجه‌های تخصیص یافته در مسیر توسعه پروژه ها هزینه شود و گزارش نظارت‌ها را نیز باید به استانداری ارائه کند.

🔹وی با بیان اینکه علاوه بر کمیت پروژه‌های عمرانی شهری، کیفیت آنها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد، یادآور شد: شهرداریها باید در چارچوب قانون و استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه مدیریت شهری، جهت حل مشکلات و افزایش سرانه رفاه شهروندی گام بردارند.

🔹معاون فرماندار زرند با تاکید بر شفافیت هرچه بهتر و بیشتر در تصمیمات مدیران شهری و عملکرد شهرداریها ابراز داشت: این امر سهم بسزایی در اعتماد شهروندان و افزایش مشارکت آنان در پیشبرد اهداف و پیشرفت پروژه های عمرانی شهری خواهد داشت.

🔹وی در پایان ضمن بررسی میدانی از پروژه های عمرانی یزدانشهر و سیریز و بحث و تبادل نظر با شهرداران، قول مساعد برای پیگیری و رفع مشکلات را داد.

 

 

روابط عمومی فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما