تاریخ ارسال : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت : 9:53 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

💥 *تعطیلی پمپ بنزین سیریز ،تصویری آشنا برای صاحبان وسایط نقلیه سیریز

 

💥 *تعطیلی پمپ بنزین سیریز ،تصویری آشنا برای صاحبان وسایط نقلیه سیری*

🔸 پرتال اطلاع رسانی سیریز ؛ سیریز از گذشته تاکنون از کمبود امکانات رفاهی و خدماتی رنج برده و جزو مناطقی است که کمترین میزان رشد امکانات را داشته است، پمپ بنزین سیریز نیز از معدود اماکن خدماتی مدتی است که با تعطیلی های پی در پی اعتراض و نارضایتی شهروندان و رهگذران محور مواصلاتی سیریز – زرند و سیریز – بافق را به دنبال داشته؛
تنها پمپ بنزینی که با نزدیکترین پمپ به سمت بافق ۹۰ کیلومتر و به سمت زرند ۷۰ کیلومتر فاصله دارد،مدتهاست که سر ناسازگاری با مسافرین و شهروندان دارد.

🔹 نظارت شرکت نفت نسبت به تعطیلی های پی در پی این جایگاه جای تامل دارد.
چرا با وجود این مشکلات برخورد جدی صورت نمی گیرد؟
🔹سازمان های مربوطه در خصوص تعطیلی پی در پی این جایگاه که موجب اختلال در خدمت رسانی به شهروندان شده باید پیگیری های لازم را داشته و به صورت جدی برخورد کنند.

🔹این مشکلات نشانگر عدم نظارت سازمان های مربوط به این مساله می باشد . امیدواریم کمی نظارت ها را بیشتر و با متخلفین جدی تر برخورد نمایند .

*چگونه تخلفات جایگاه داران را گزارش کنیم؟*

🔹از سال ۸۶ همزمان با سهمیه بندی بنزین، سامانه ثبت شکایات مردمی در خصوص فعالیت مجازی عرضه سوخت با شماره تماس *۰۹۶۲۷* آغاز و به صورت ۲۴ ساعته وشبانه روزی ادامه دارد.

🔹 افرادی که با مشکلاتی در جایگاه‌های عرضه سوخت رو به رو می‌شوند می‌توانند با شماره *۰۹۶۲۷* سامانه ثبت شکایات و پاسخگویی تماس حاصل  و شکایت خود را ثبت کنند تا توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مورد بررسی قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما