تاریخ ارسال : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت : 9:18 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

آغاز اجرای عملیات لوله گذاری دفع آب های سطحی در سیریز*

 

*آغاز اجرای عملیات لوله گذاری دفع آب های سطحی در سیریز


شهردار سیریز از شروع به کار پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی در خیابان شهید ماشالله جعفری و شهید هانی ابراهیمی خبر داد .

*پرتال اطلاع رسانی سیریز* : محمود ابراهیمی با بیان این خبر گفت : عملیات لوله گذاری ، دفع و هدایت آبهای سطحی در سیریز با اجرای عملیات نقشه برداری و مشخص کردن مسیر اجرای پروژه و کانال برداری آغاز و در حال انجام است .

وی ادامه داد : این پروژه با بیش از ۷۰۰ متر لوله گذاری در فاز اول با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از حد فاصل خیابان شهید هانی ابراهیمی به سمت خیابان شهید ماشاالله جعفری به منظور هدایت ، جمع آوری و انتقال آبهای سطحی به زمین های متروکه پشت مخابرات آغاز شده و در فاز دوم به طول ۴۰۰ متر از مخابرات به سمت رودخانه ادامه خواهد داشت .

شهردار سیریز بیان کرد : اجرای عملیات لوله گذاری برای هدایت و دفع آبهای سطحی بر اساس نیاز سنجی و بررسی های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه، یکی از مهمترین اهدافی است که شهرداری به دنبال آن است تا مشکلات عمده آبگرفتگی های سطحی در هنگام بارندگی و تامین آسایش و رفاه شهروندان را در پی داشته باشد .

ابراهیمی تصریح کرد : با همین هدف مسیر ذکر شده جهت لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی در نظر گرفته شده؛ این پروژه طی توافق صورت گرفته با شرکت پیمانکار ، تهیه و تامین لوله های مورد نیاز به طول ۷۰۰ متر در این فاز از نوع لوله ۷۰۰ دوجداره توسط شهرداری سیریز و اجرای آن با شرکت پیمانکار طرف قرارداد خواهد بود که امیدواریم با اجرای این پروژه بخش اعظم مشکل آبگرفتگی سطحی این منطقه مرتفع شود .

ابراهیمی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان محترم گفت : اجرای این عملیات با توجه به انشعابات گاز ، آب و تلفن ممکن است زمان بر باشد ؛ از شهروندان محترم خواهشمندیم در طول اجرای پروژه به ما و شرکت پیمانکار در اجرای پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما