تاریخ ارسال : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت : 6:39 ق.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

راه رهبری همان راه و مکتب امام(ره)


رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: راه رهبری همان راه و مکتب امام(ره) یعنی معنویت همراه با سیاست و پیگیری اهداف ایشان است.
حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزیدر گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در خصوص نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:امام کار بسیار بزرگی در این دوران انجام دادند کاری که به احیاء اسلام منجر شد و روح عزت را به مسلمین جهان برگرداندند امام(ره) با به عقب راندن کسانی که بغض و کینه اسلام را داشتند در زمانی که وقوع انقلاب و تداوم آن به ذهن کسی خطور نمی کرد عزت وغرور وکرامت را به اسلام و مسلمین بخشید.
وی با اشاره به نگرش جدید امام خمینی(ره) به فقه شیعه تصریح کرد: امام باورهای غلط را عوض کردند، رهبری که در اوج اقتدار زاهدانه زندگی کردند و با این طریق به عنوان یک الگو مطرح شدند.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مکتب امام(ره) معنویت همراه با سیاست بود خاطر نشان کرد: راه رهبری همان راه و مکتب امام(ره) یعنی معنویت همراه با سیاست و پیگیری اهداف ایشان است که در طی چندین سال این وظیفه را به نحواحسن انجام داده اند که انشاالله این قیام و انقلاب به قیام امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به محبوبیت امام(ره) خاطر نشان کرد: چون حرکت امام(ره) برای رضای خدا ومعرفی واحیاء اسلام بود موجب محبوبیت ایشان در جهان شده است.

مطالب مرتبط

  • یاسر جعفری ۱۳۹۳/۰۴/۱۹ - ۹:۱۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    درست است ولی چرا بعد برداشت میکنندع

    (0)(0)
  • دیدگاه شما