تاریخ ارسال : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت : 10:29 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)در شهرستان زرند

بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) در شهر زرند برگزار شد

مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور مسئولین اجرایی و اقشار مختلف مردم شهرستان زرند برگزار گردید.
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور مسئولین اجرایی و اقشار مختلف مردم شهرستان زرند برگزار گردید.
به گزارش صدای زرند ،حجت الاسلام مهدی جعفری از روحانیون حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به زندگی امام راحل (ره)، با خدا بودن را یکی از ویژگی های بارز امام (ره) برشمرد. و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با برقراری جمهوری اسلامی در ایران، توکل بر خداوند، خودباوری و اعتماد به نفس را به مسلمانان آموخت. وی برگزاری مراسم باشکوه ارتحال حضرت امام(ره) را نشانه میثاق مجدد مردم با آرمان های امام (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری دانست.
جعفری با بیان اینکه امام فقط برای خدا قیام کرد افزود: در مجالس عزاداری ارتحال امام(ره) باید پیام انقلاب و خط مشی امام (ره) بیان شود تا نوجوانان و جوانان با الگو برداری از رفتار و منش حضرت امام (ره) بتوانند راه خود را انتخاب کنند.
نماینده روحانیون و طلاب زرند و کوهبنان مقیم قم رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را توکل امام (ره) برخدا و اعتماد به ملت دانست و تاکید کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در اعتماد دو سویه رهبری به ملت و ملت به رهبری بود و به همین دلیل است که ریشه های آن در میان قشرهای مختلف مردم وجود دارد.
در این مراسم ،مداحان عصمت و طهارت(ع) به مداحی و سینه زنی پرداختند و یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

به گزارش صدای زرند ،این مراسم معنوی با حضور کرمی پور امام جمعه، خنجری فرماندار، صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین اجرایی، نظامی و انتظامی و آحاد مردم خداجو و ولایتمدار شهرستان زرند در محل قدمگاه علی ابن ابیطالب شهر زرند برگزار شد.

استاد حوزه علمیه قم:

اعتماد امام خمینی به مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه قم رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را توکل امام خمینی (ره) بر خدا و اعتماد به ملت دانست.

خبرگزاری فارس: اعتماد امام خمینی به مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌السلام مهدی جعفری صبح امروز در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: با خدا بودن یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) بود.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) با برقراری جمهوری اسلامی در ایران، توکل بر خداوند، خودباوری و اعتماد به‌نفس را به مسلمانان آموخت.

استاد حوزه علمیه قم برگزاری مراسم باشکوه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را نشانه میثاق مجدد مردم با آرمان‌های امام راحل و بیعت با مقام معظم رهبری دانست.
جعفری با بیان اینکه امام خمینی (ره) فقط برای خدا قیام کرد، افزود: در مجالس عزاداری ارتحال امام خمینی (ره) باید پیام انقلاب و خط‌مشی ایشان بیان شود تا نوجوانان و جوانان با الگوبرداری از رفتار و منش حضرت امام خمینی (ره) بتوانند راه خود را انتخاب کنند.
وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را توکل امام خمینی (ره) بر خدا و اعتماد به ملت دانست و تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در اعتماد دو سویه رهبری به ملت و ملت به رهبری بود و به همین دلیل است که ریشه‌های آن در میان قشرهای مختلف مردم وجود دارد.

به گزارش فارس در این مراسم مداحان عصمت و طهارت (ع) به مداحی و سینه‌زنی پرداختند و یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما