تاریخ ارسال : ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ساعت : 7:54 ق.ظ ۵۷ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مشروح جلسه ۲۶/۰۶/۹۳

DSC_0344

 

وحدت و یکدلی در کنار تعهد و تخصص  نشانه پیشرفت و توسعه پس از جلسات متعدد پیرامون برطرف کردن مشکلات زیرساختی روستا جلسه ای با حضور شورا های اسلامی سیریز و دهیاران و فرماندار و بخشدار و مسئولین ادارات شهرستان زرند در جهت رفع کامل مشکلات روستای سیریز مطرح شد.

مشروح کلیه ی جلسات شوراهای اسلامی سیریز

  • مهر ۹۲فرماندار کرمی –مسئولین شهرستان
  • زمستان ۹۲ دیماه جناب اقای دکتر امیری –مسئولین در محل دهیاری
  • خرداد ماه ۹۳ دکتر امیری در محل مسجد ابوالفضل(ع) سیریز
  • شهریور ماه ۹۳ با حضور فرماندار –بخشدار و مسئولین ادارات شهرستان
 
در ساعت ۸:۳۰ دقیقه مورخه ۲۶/۶/۹۳ در محل مسجد تکیه حضرت ابوالفضل(ع) سیریز با حضور فرماندار محترم شهرستان زرند آقای خنجری بخشدار یزدان اباد :آقای حسن زاده و روسای ادارات مختلف شهرستان زرند با تلاوتی چند از ایات کلام الله مجید توسط مهدی حسن زاده شروع شد. و سپس آقای ابراهیمی(حمزه) به نمایندگی از طرف شوراهای اسلامی دهستان مشکلات سیریز را به ترتیب مطرح و از مسئولین نوضیح خواست.

موارد زکر شده به شرح ذیل می باشد

۱-مورد اب سیریز مسئول مربوطه سلطانی

با توجه به اعلان اداره ی اب و فاضلاب شهرستان زرند و اداره کل آب فاضلاب استان کرمان سیریز دراولویت برنامه های آب و فاضلاب است همچنین طبق اعلام آقای دکتر امیری مبلغ یک میلیارد تومان از محل ماده۱۸۰ برای آب سیریز در نظر گرفته شده اما چرا موافقت نامه ی امضا شده با اداره کل اب و فاضلاب مبلغ پانصد میلیون تومان است؟؟
اقای علی امیری معاون فرماندار وآقای خنجری فرمودند که مسئله اب سیریز را با آمدن وزیر در تاریخ ۲۷/۰۶/۹۳ و قول ایشان تا پایان سال ۹۳ کاملا حل می کنیم.
و مسئول مربوطه ای اداره اب و فاضلاب فرموند تا ۱۵ مهرماه مسئله لوله گذاری مخزن قدیم به مخزن جدید آب اشامیدنی کاملا حل شود.
سپس اقای ابراهیمی خواستند که منطقه ای مربوط به آب اشامیدنی قرق شده و کسی مجوز چاه جدید در این منطقه دریافت نکند که رئیس اداره ابیاری فرمودند نامه ی شما به همرا نقشه نهیه شده و توسط آب وفاضلاب به حفاظت کرمان ارسال شده تا منطقه قرق شود.

IMG_۲۰۱۴۰۹۱۷_۰۹۳۳۰۶

۲-بنیاد مسکن   مسئول مربوطه آقای عوض پور

در بحث بنیاد مسکن نماینده شورا ها مطرح کردند، که به گفته ی  رئیس بنیاد مسکن که در جلسه ی مهر ماه ۹۲ در حضور فرماندار قبلی  تاکنون هیچ پولی در سیریزهزینه نشده و فقط ما خودمان با ارتباط با اداره کل بنیاد مسکن کرمان توانستیم ۱۵۰ میلیون تومان بگیریم که ۱۳۲ میلیون قرارداد بسته شد.
در اینجا آقای علی امیری استدلال کرد که در ۲۰ سال پیشتر جهاد سازندگی بودجه ی اکثر روستاها را در سیریز هزینه کرده منظور اسفالت خیابان اصلی روستا بودجه ی زیادی هزینه شده و بنابراین ما باید در جاهای دیگر خرج کنیم .که با مخالفت شدید نماینده شورا و شوراهای حاضر روبه رو شد کهآیا چون چندین سال پیش هزینه شده پس از ۲۰ سال باز هم نوبت ما نرسیده؟؟!!!شمن اینکه این طرز تقسیم بودجه مربوط به عصر حجر است.که در این جا فرماندار وارد بحث شده و گفت حق با شورای سیریز می باشد و باید به صورت عادلانه تقسیم شود و در ادامه فرمود واقعا در سیریز کم کاری شده  و در اخر اقای فرماندار از اقای عوض پور توضیح خواست.
با توضیح آقای ابراهیمی که چرا سیریز در بودجه ی ۹۳ بنیاد مسکن اصلا دیده نشده؟؟ آقای عوض پور (بنیاد مسکن )گفت که چون مبلغ ۱۳۲ میلیون در حال هزینه شده است برای امسال دیگر بودجه ای نداریم که قرار شد در بودجه ۹۴ حتما برای سیریز در نظر گرفته شود.

۳-مسئله برق / مسئول مربوطه آقای مهدی زاده

مسئله تیر برق های ناشی از ازاد سازی معابر که در راه مانده اند مطرح شد و همچنین افت ولتاژبرق در دهنوئیه و موروئیه ؟! که مسئول مربوطه ی اداره برق توضیح داد که ترانس برقی تهیه شده و در مرحله ی تعیین پیمانکار و رفع مشکل مالی هستیم برای رفع افت ولتاژ موروئیه و دهنوئیه و در مورد عقب نشینی تیرهای برق قرار شد تاریخ۲۷/۰۶/۹۳ در حضور وزیر محترم نیرو مطرح شود و بودجه در این زمینه دریافت و تیرها جابه جا گردد.

۴-اداره راه و ترابری شهرستان/ مسئول مربوطه آقای حبیبی

آقای ابراهیمی به نقل از سیروس کار اموزیان(اداره کل راه و شهرسازی کرمان)گفتند که قرار داد با پیمانکار جهت روکش جاده سیریز زرند بسته شده و منتظر اعتبارات ۹۳ هستیم و چرا مسئله ی زیر گذر پس از چندین بار پیگیری باز هم انجام نشده.

در مورد زیر گذر مقرر گردید .اداره ی راه که قبلا مسیر را با گریدر تسطیح کرده بود با تهیه ی یک غلطک زیرسازی مسیر کاملا انجام دهند.

IMG_۲۰۱۴۰۹۱۷_۰۹۴۱۴۲

۵- مسئله ی پمپ بنزین

در مورد پمپ بنزین با پیگیری بخشدار و فرماندار مصوب کردند که اتاقک با پیگیری بخشداری به جایگاه سوخت تبدیل شده و به صورت مرتب این اتاقک در حال کار باشد و تعطیلی بی هنگام نداشته باشد.

۶-مسئله بهداری سیریز/ مسئول مربوطه آقای عرب پور

نماینده شو را مطرح کرد که: در ساعات غیر اداری چه کسی باید تشخیص دهد  بیمار مراجعه کرده به بهداری اورژانسی هست یا نه ؟!!!تا پزشک او را بپذیرد! و چرا دارو خانه به صورت منظم کار نمی کند؟؟!!و چرا اکثر اوقات دارو ندارد؟؟؟!!!!

در مورد بهداری مصوب شد که مسئله ی سرایدار بصورت جدی حل شود تا پزشک مشکلی نداشته باشد و شبانه روزی در مرکز حاضر باشد.
داروخانه:قول دادند که بزودی به نفر جدید تحویل دهند و نفر جدید تعهدات خودش رو کاملا در زمینه ی دارو انجام دهد.
دندانپزشکی:مقرر گردید که هفته ای یک یا دو روز دندا نپزشک در محل بهداری حاضر شود.

 

۷-مسئله ی منابع طبیعی

نماینده شورا گفت افراد سودجویی در پی کشف و ثبت معادن به صورت پنهانی به نام خودشان هستند که اکثرا غیر بومی می باشند.؟؟!!!!

در این مورد مقرر گردید هیچ کس بدون مجوز در پی معدن نباشد و اگر باشد پیگیری از انجام ان جلوگبری شود و و همچنین بدون هماهنگی شورا(هر شش نفر)هیچ مجوزی واگذار نشود.DSC_0349

 

۸-جهاد کشاورزی مسئول مربوطه مهندس زارعی

چرا با اینکه نامه های متعددی نوشتیم باز هم مرکز ترویج کشاورزی سیریز تعطیل است و چرا باید سهمیه کود سیریز در زرند توزیع گردد در حالی که دو شرکت تعاونی روستایی داریم؟؟!!

به نقل قول رئیس اداره ی جهاد کشاورزی نیروهای جدید جهادی که در اسفندماه جذب می شوند تا مرکز ترویج جهاد کشاورزی سیریز فرستاده شده و این مرکز به صورت تمام وقت اداری باز شده و به مردم دز زمینه ی کشاورزی مشاوره دهند.
همچنین سهمیه کود کشاوزان سیریز مقرر گردید که در همین منطقه توسط شرکت های مربوطه توزیع شود.

 

۹-اموزش و پرورش /مسئول مربوطه اقای صادقی

در این قسمت والدین مراجعه ی حضوری داشتند و خواستند با رئیس اداره اموزش و پرورش جداگانه صحبت نمایند که همین اتفاق افتاد و برخی از والدین از نارضایتی خود از طرز تفکیک اعلام کردند .
در آخر اقای ابراهیمی نماینده شوراها پیشنهادی را برای فرماندار مطرح کردند که مسئولین ادارات خلاصه ای از شرح وظایف اداره خود را در اختیار دهیاری قرار بدهند که تا به هنگام بروز مشکل مشخص گردد که باید به کدام اداره مراجعه نمایند.
حرف اخر نماینده شوراها :نیش عقرب نه از کین است،اقتضای طبیعتش چنین است. وی در توضیح ادامه داد که لفظ طلبکارانه بنده و دوستانم فقط به دلیل اینکه نماینده ی مردم هستیم و باید مطالباترا پیگیری کنیم و هیچ غرضی در کار نیست.

دهیار:آقای ابراهیمی

مدیریت مشارکتی در روستا لازمه ی حرکت به سوی جلو دهستان می باشد و در این راه باید تمامی ظرفیت های فکری روستا استفاده گردد.
 
خب گزارش جلسات شوراهای سیریز را به سمع شما رساندیم و در اخر حرفی هم از طرف مدیریت وب سایت:
درسته در بعضی از قسمت های سایت ما انتقاد ها و حتی تذکر هایی از طریق دوستان و کاربران در وب سایت قرار می دهیم ولی قصد بچه های سایت تخریب نیست بلکه کمک به پیشرفت منطقه می باشد
در این جا جا دارد که به این هماهنگی و نظم خاص شوراها و طرز چیدن صندلی های یکدلی پس از ۳۰ سال در سیریز افرین گفت و همچنین از مسئولین انتقاد پذیر کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

مطالب مرتبط

  • reza ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۴:۴۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام مشروح جلسه بسیار جامع و کامل بود .همیشه اخبار رو بذارید مردم در جریان باشند

    (0)(0)
  • روشنفکر ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۴:۴۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام
    اقای ابراهیمی در مورد ازاد سازی خیابان مسجد جامع چرا به مشکل خوردید؟
    با تشکر

    (0)(0)
  • h ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۷:۰۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام و خسته نباشید خدمت شوراهای محترم ..
    بسیار جای خوشحالی است که بالاخره راه درست مطالبه ی خواسته های به حق مردم هموار شد و شوراهای محترم با همدلی ویکرنگی وایستادن در یک خط از سیریز دفاع می کنند.

    (0)(0)
  • روشنفکر ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۷:۰۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام.
    امیدوارم نتیجه های خوب بده این جلسات با تشکر از بابت اطلاع جامع و کامل

    (0)(0)
  • سیریزی ۱۳۹۳/۰۶/۲۸ - ۸:۴۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    خدا وکیل دیگه جا این مسائل دروغ این جا باز نکنید
    دیگه چشم و گوش ماا از اینا پره

    (0)(0)
  • s ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۳:۱۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    بسیار ممنون از اطلاع رسانی مدیر محترم سایت
    میگم من جایی از گازکشی ندیدم!!!

    (0)(0)
    • پلیس سایت ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۵:۱۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

      سلام خدمت کاربر گرامی s عزیز در مورد مسله گاز که با شوراها صحبت کردم بحث این بود که اول معدن سنگ اهن برای خودش گاز کشی کند و بعد سیریز از خط انها انشعاب بگیرد

      (0)(0)
  • s ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۶:۱۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    مرسی ادمین جان

    (0)(0)
  • جواب سوال مسجد جامع ۱۳۹۳/۰۶/۲۹ - ۱۲:۴۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام .با تلاش و رایزنی های زیاد با دوستانمان در شوراهای دیگر حاضر شدیم ۳۰میلیون تومان پول بدیم و بنیاد مسکن هم حدود ۲۰میلیون وام به این صورت که ۱۲.۵ میلیون وام بنیاد مسکن و حدود ۳ الی ۴ وام ۲میلیونی به منزل علی ابراهیمی تعلق بگیرد.(روی هم ۵۰میلیون تومان ) پول آماده شد گفتیم الان ۳۰میلیون رو تحویل بگیرید خانه را تخلیه کنید ،میخوان آسفالت کنن ،گفتن تا آخر ماه رمضون نمیریم شما هم باید وام رو بگیرید تحویل بدید در ضمن گفتن بچه ها هم حاضر نیستند وام ۲میلیونی بنیاد رو بگیرن ، چون میگن خودمون لازم داریم و این یعنی پس از ۳ الی ۴ ماه دوباره برگشتیم جای اول.با این توصیف، ۸قصب زمین که از ایشان داخل خیابان می افتاد به غیر از ۲۰میلیون وام،با احتساب ۳۰میلیون تومان پول نقد ،چیزی معادل قصبی ۴میلیون تومان می شود.حالا شما قضاوت کنید کجای سیریز قصبی ۴میلیون می ارزد. در هر حال ما راضی به ضرر هیچ کس نیستیم و دلمان می خواهد موضوع حل شود و بالاخره ایشان هم یک زن تنها هستند و باید به یه نحوی کمک شود اما بیش از این از عهده ما خارج است. اینم چون هر کسی ما رو میبینه می پرسه ،و همه نگران این موضوع بودند پاسخ دادیم که روشن باشد. در هر حال ما باز هم امید واریم به توافق برسیم و اگر نه در مرحله بازنگری طرح هادی، که به زودی شکل خواهد گرفت، مسیر را عوض خواهیم کرد.
    این به غیر از منزل مجید ابراهیمی و منزل حاج حسین ابراهیمی و…. است.

    (0)(0)
  • ابراهیمی ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۶:۱۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خدا وکیلی اگه این ملکمتعلق به یکی از شورا ها بود خودشن چکارمیکردند -شورا بیاید خانه را کارشناسی قیمت کنه . کل خانهرا بخرد نه وام بده ونه …
    آیا آقای حمزه یا دیگر شورا خانه شان را به خانواده ابراهیمی با شرایط فوق زمین ابراهیمی را بردارندمیدهند؟

    (0)(0)
  • R.A ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۸:۳۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام خدمت دوستان آیا شعبجره که گاز کشی کردن معدن براشون گاز کشیده؟؟؟!!شعبجره نه معدن داره نه چیزی از طریق مسئولین پیگیری کردن. یه معدن در سیریز هست همه چیز میگن اگه معدن اورد .خوب چرا از معدن نمیگیرید شما که طبق مقررلت میتونید از معدن درصدی برای خرج ابادانی منطقه بگیرید پس چی شد >؟مطمن هستم که برنامه ی دیگه در جریان هست

    (0)(0)
  • hamid ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۹:۲۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

    R.A راست میگه حداقل باید گازکشی رو در دستور جلسشون مطرح میکردن ببینند حرف اونا چیه؟
    معدن از طرف نوق میاره؟؟
    اصلا آیا در پروژه گازرسانیشون گازرسانی به سیریز دیده شده؟؟
    آیا اگر بعدا بافق یزد بخواد از این خط لوله گاز ببره طراحی خط لوله اون جوری هست که بشه به اونها گازرسانی بشه؟؟
    به نظر من همه اینها علاوه بر نیازسنجی دقیق باید در جلساتی با مسئولین ۲ استان مطرح بشه.
    ما تو این مملکتمون کم از این کارهای دیمی نکردیم
    خود دانید…

    (0)(0)
  • پابرهنه ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۴:۱۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام.خدا قوت به همه کسانی که برای سیریز زحمت میکشند.به نظر بنده اولویت اصلی باید مسئله آب باشه واقعا خیلی سخته با این آب زندگی کردن.از شوراها میخوام که با توجه به مصوبات جلسه حتما پیگیری کنید.خدا اجرتون بده

    (0)(0)
  • جواب2 =سوال مسجد جامع ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۶:۴۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    قیمت کارشناس دادگستری در مورد خونه این بود .این ساختمان ارزش قیمت گذاری نداره.فقط زمینش اونم قیمت محلی رو خودتون قضاوت کنید تا به کارشناسی برسه.این یک مسئله شخصی نیست ربطی به آقای حمزه یا دیگران نداره. مردم هر روز سوال می کنن و جواب میخوان ماهم جواب دادیم.باز هم میگیم راضی به ضرر کسی نیستیم.یعنی اینکه ما تا این مراحل رفتیم اگر کسی راه بهتری بلده بیاد جلو ما هم کمکش میکنیم حل بشه.

    (0)(0)
  • جواب حمید ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۶:۵۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    طبق پیگیری ما و آقای دکتر امیری و نامه ای که اداره گاز کرمان برای ما فرستاده طبق متن نامه ،سیریز س از روستای شعبجره که به صورت کامل گازرسانی شد.در صورت تامین اعتبار شامل مطالعات تحقیقاتی می شود.حالا چون معدن، هم پول داره، هم نیاز به گاز داره، به آقای استاندار پیشنهاد دادیم موانع گازرسانی معدن رو حل کنه،معدن با پول خودش گاز بکشه به سیریز هم بده ،بعدا دولت پولی رو که دراینده قصد داره خرج گاز سیریز کنه به معدن برگردونه.
    و این کارها حاصل ساعت ها رایزنی و چانه زنی است .همه چیزم در طرح دیده شده ما هم به شدت پیگیر هستیم .بهتر است از در اعتماد وارد بشیم نه شک و تردید!!!!!!!!!!!
    با تشکر از اینکه نگران مسائل هستید

    (0)(0)
  • جواب ابراهیمی در مورد مسجد ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ - ۷:۰۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    ملک را کارشناس دادگستری قابل قیمت گذاری ندانست یعنی گفت کلنگی است و فرسوده..
    این موضوع هم هیچ ربطی به آقای حمزه یا دیگران ندارد چون شخصی نیست و یک کار عام المنفعه است.چون زیاد سوال میکردن ما هم جواب دادیم یعنی اینکه ما تا این مراحل پیش رفتیم .کل خانه را هم پیشنهاد دادیم ۵۰ میلیون (با اینکه زیاده)اما موافقت نشد.بعدشم ما فقط به وظیفه عمل می کنیم مدعی نیستیم .قضاوت باشه مال مردم
    انشائ ا… که خیر باشد.

    (0)(0)
  • R.A ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۶:۴۸ ق٫ظ - پاسخ دادن

    چطور دولت واسه شعبجره که جمعیتش از سیریز کمتره بودجه داره ولی واسه سیریز نداره.چرا دولت گاز نکشه به معدن بفروشه .درسته شاید حق با شما باشه ولی دلیل نمیشه جواب هایی بدین که فکر کنید کسی از چیزی خبر نداره. اگه میخواستین میتونستید زودتر از شعبجره گاز کشی کنید می بایست از حق سیریز کوتا نیاید.

    (0)(0)
  • جواب r.a ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۸:۲۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

    نتیجه مطالعات انجام شده اینه ،لوله گاز باید از شعبجره به سیریز منتقل بشه. طبق قانون تا روستاهای در مسیر گاز کشی نشه و تموم نشه به روستای بعدی گاز نمیدن .سیریز هم بعد از شعبجره در نوبت است .اما ما به واسطه ی معدن سعی می کنیم زودتر گاز بیاد. اگه شما راه حل بهتری بلدی که هم مشکل مالی دولت رو حل کنی هم مشکل گاز سیریز رو ،یا علی ما همره شماییم .تازه ما تقاضا کردیم اداره گاز قبل از رسیدن لوله گاز اجازه بده مردم خانه هاشون رو گاز کشی کنن،بعد لوله بیاد وصل بشه که متخصصین امر موافقت نکردند

    (0)(0)
  • hamid ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    دلیل نگرانی ما مربوط به عدم اطلاع رسانی مسئولین در این زمینه و دیگر موارد میشه.
    میدونید قضیه آب آشامیدنی سیریز داره چندساله میشه ولی مشکل آب آشامیدنی شعبجره چندین ساله که حل شده
    حالا گاز اونا هم داره حل میشه و احتمالا برای ما همچنان باقی خواهد ماند.
    بالاخره ما هم دوست داریم تا در قید حیات هستیم آب و گاز رو ببینیم
    زنده را تا زنده هست باید به فریادش رسید ور نه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود.
    ماها مثل فلسطینی ها که اگه یه روز جنگ نباشه براشون روز غیر عادی طلقی میشه از بس هر سال هرسال اومدن و گفتند و آبی ندیدیم برامون نداشتن آب عادی شده و فقط وقتی برامون از جایی مهمون میاد و وضو میگیره و میگه چشمم داره میسوزه یا میگه لبم شور شده اون وقته که یادمون میاد آب نداریم.
    ما که بیش از سی شهید دادیم ما که هر ساله بخاطر رای مون فقط نزدیک انتخابات یادمون میکنن ما که چون (ثمره هاشمی) نداریم و بجاش چندین ائمه جمعه داریم و غیره آیا حقمون اینه!!
    ما تنها شانسی که آوردیم اینه که افتادیم کنار ریل و جاده و گرنه همون قدر که یه مسئولی به همسیچ نگاه میکنه به ما هم نگاه میکردن.
    اون جاده هم بخاطر راه زرند-یزده نه بخاطر ما

    (0)(0)
  • شاعر ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۶:۴۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    عجب رسمیه رسم زمونه
    قــصــه اب و باز مشکلاتمونه !!

    مـــیرن مسولین
    از او نـــا فــــقـــط
    خــاطــره هـاشون بـه جـا مـی مونه
    کجاست اون بخشدار چی شد اون فرمون دار!!
    گازمون چی شد؟ خدا می دونه!

    رییس شورا عجب حرفی زد
    نیش عقرب نه از کین است،اقتضای طبیعتش این است

    خسته نباشید جهاد گران عرصه سازندگی .خدایی مرتب پی گیر باشید همیشه برید رو اعصابشون تا موفق شوید

    (0)(0)
  • شاعر ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ - ۶:۵۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    نیش عقرب نه از ره کین است .اقتضای طبیعتش این است . درست بیت شعر اینه

    امیدوارم که همیشه پر توان باشید تا به خواسته های شرعی تون برسید .یه سوال

    ایا فکری به حال فصل پسته ها کردید ؟ کم کم بوی پوست پسته ها فضا را معطر کرده

    (0)(0)
  • جواب حمید ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۳:۴۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    اتفاقا همین مطالب ،نقل ما بود در جلسه ای که بالا ذکر شده.معلومه درست نخوندینش. ضربالمثلی هست که میگه یک مرد جنگی به از صد هزار .آب شعبجره سال ۹۲ با دخالت مستقیم ثمره هاشمی ظرف یک هفته چاه زده شد ،تجهیز شد،ولوله گذاری شد و در دور اول احمدی نژاد ۱۰۰ میلیون مستقیم از تهران دادن به مسجد جامعشو تمام شد.در ضمن برادر ثمره هاشمی معاون رئیس جمهور ،رئیس آب و فاضلاب روستایی کل کشور بود.و ائمه جمعه کار اجرایی دستشون نیست.
    مگه در گزارش بالا نخوندی گفتیم اسم سیریز رو از لیست بودجه ۹۳ بنیاد مسکن حذف کردن که ما طلب کارشون شدیم.
    مگه نخوندی که بودجه یک میلیاردی آب سیریز رو به ۵۰۰ میلیون تقلیل دادن که ما مطرح کردیم .
    در هر حال ما با آقای دکتر امیری به شدت پیگبر مسئله آب هستیم و ۲۷/۶/۹۳ هم که وزیر نیرو تشریف آوردن،نامه ای مستقیما به شخص خود وزیر دادیم که آقای دکتر امیری فرمودند دستورشو گرفتم وبه زودی براتون میفرستم.
    ما کار خودمون رو با تمام توان انجام خواهیم داد.اما اینقدر مسائل سیریز در اذهان مسئولین خاک گرفته واینقدر سیریزی هارو به جون هم انداختن که خیلی زمان می بره تا حل بشه.ممنون از نظراتتون

    (0)(0)
  • hamid ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۴:۴۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

    امیدورام شما که پیگر قضایا هستین همون مرد جنگیه ما بشید
    ما هم میدونیم که ائمه محترم جمعه کار اجرایی ندارن اما اگه همشون بصورت حضوری یا کتبی از آقامون یه خواهش کوچیک داشته باشن و به عبارتی از آقا بخوان که هوای این سیریز رو داشته باشه شما فکر میکنید چه اتفاقی ؟؟
    من که به کرامت آقا ایمان دارم و مطمئنم که این مردم ساده و بدبخت ما رو کمک میکنه و اونها رو به حقشون می رسونه

    (0)(0)
  • جواب شاعر ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۶:۱۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    یه فکری داریم برا پسته ها ولی فعلا بهتره پنهان بمونه.اگه عملی بشه خیلی مشکلات حل میشه ،یعنی همکاری مردم رو لازم داریم و اطلاع رسانی نفر به نفر شما برای اینکه حامی ما باشن

    (0)(0)
  • نا حسابی ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ - ۴:۳۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام وعرض ادب خدمت همه دوستان

    ضمن تشکر از نظر r .a عارضم خدمت اقای حمید بزرگوار

    گفتین طبق پیگیری ما و آقای دکتر امیری و نامه ای که اداره گاز کرمان برای ما فرستاده طبق متن نامه ،سیریز س از روستای شعبجره که به صورت کامل گازرسانی شد.در صورت تامین اعتبار شامل مطالعات تحقیقاتی می شود.

    میگم برای تامین اعتبار باید چکار کرد رک بگم چقد برش دارین که اعتبار بگیرین یا بهتر بگم اگه معدن نبود چقدر عرضه داشتین که اعتبار بگیرین یادمه وقتی داشتن یزززززددددانشهر رو گاز کشی میکردن با عرضه گی بعضی ها باعث پایمالی حق مسلم سیریزی هاشد اینجا هم مثل اونجا……..واقعا مسخره است بگیم چون معدن، هم پول داره، هم نیاز به گاز داره….، مردم رو چی حساب کردی اقا اون زمان هم مسولین بهتون گفتن برا شما گاز از نوق میاریم وشما اصلا به فکر محترمتان خطور نکرد که بابا کی میاد ازنوق توی این گدار وگردنه ها براشما گاز بکشه چقدر پست تامین وافزایش فشار وهزینه گزاف لازمه تاگاز با فشار مناسب به سیریز برسه ومردم رو تامین کنه در صورتی که از یییزززززددددانننشهر بدون همه ی این دردسرا میتونستین گاز بگیرین واز عدم اگاهی شما سو استفاده نکنن (مطالعات تحقیقاتی)

    بعد با نهایت خونسردی میگید به آقای استاندار پیشنهاد دادیم(هه هه اقای استاندار هم داره باپیشنهادات سازنده تان تره خرررررررد میکنه) موانع گازرسانی معدن رو حل کنه،معدن با پول خودش گاز بکشه به سیریز هم بده

    منم میگم بزک نمیر بهار میاد…اکه واقعا میتونی کاری کن که موانع گاز کشی سیریز رو حل کن معدن بیاد پول
    بده ازشما ببره

    گفتی آب شعبجره سال ۹۲ با دخالت مستقیم ثمره هاشمی ظرف یک هفته چاه زده شد
    منم میگم اقایون امثال شما هرچی نامه به جناب ثمره هاشمی فرستادن رو کنن چقدر پیگیر شدن چقدر پا فشاری کردین چند بار وقت ملاقات گرفتین چند بار نامه وتومار نوشتین بردین تهران

    گفتی مگه در گزارش بالا نخوندی گفتیم اسم سیریز رو از لیست بودجه ۹۳ بنیاد مسکن حذف کردن (باز از با عرضه گی بعضی هاس)که ما طلب کارشون شدیم.

    میگم طلب کارشون شدی عزیزم طلب کارشون نشو اعصاب خودتم نرنجون برا پوست قشنگت ضرر داره باید علاج واقعه رو قبل وقوع میکردین اره همه وهمه کس شناختن ومی دونن سیریز بیچاره صاحاب ننررررره لطفا پرده ازگگگگگگگللللل کاری هاتون برندارین

    گفتی مگه نخوندی که بودجه یک میلیاردی آب سیریز رو به ۵۰۰ میلیون تقلیل دادن که ما مطرح کردیم
    با تاسف میگم مطرح کن عزیزم تا میتونی فقط مطرح کن اصلا به خودتون فشار نیارین ها شما فقط مطرح کککککککککککککککککککککککننننننننننننننننننننننننننن

    (0)(0)
  • ج ناحسابی ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۷:۰۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    به این میگن سفسته. همه این کار ها که گله داری باید نامه می نوشتین یا مسئله گاز یا از این قبیل ،ما قبل ما بوده.در ضمن ساربان می دونه شتر رو کجا باید بخوابونه.. نگران نباش . مطالعات تحقیقاتی یا حذف ازبودجه یا این حرف ها اصلا در اختیار ما نیست .و ما مامور به تکلیفیم نه نتیجه،زمانه قضاوت خواهد کرد رفیق.میخواستی چون مارو از بودجه حذف کردن فحش بدیم یا….

    (0)(0)
  • منطق ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ - ۷:۲۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

    ج. حسابی
    مسائلی که صرفا در بالا ذکر شد اولا برای آگاهی عموم است، که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده در سه
    سطح آب، گاز، بهسازی، و تمام پیگیری ها در دوره جدید شده هدف من جواب به شخص شما نیست
    چون از طرز فکر شما و نوشته معلوم کار اجرایی نکردی و نمیدونی، اما نیت ما انجام
    کارهای اولویت داره که شروع شده در آب و گاز که به موقع گزارش آن ارائه میشه. شما
    اگه راهکار داری اسفند ۹۴ در انتخابات شرکت کن ملت استفاده کنن حیف آفتاب نبینی
    مردان بزرگ در. میدانند، نه به قول دکتر شهید شریعتی :افرادی که بنده تزویرند
    و ادعا ی روشنفکری میکنند. در پایان با یک بیت آرزوی امید، اعتماد، و همدلی دارم
    از تمام کسانی که کمک به پیشرفت این آبادی میکنند تشکر و قدر دانی دارم
    سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین شکند. ارزش سنگ نیافزاید و زر کم نشود
    والسلام علی من اتبع الهدی

    (0)(0)
  • منطق ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ - ۷:۳۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام.
    در دوره های گذشته شورا اصلا این گزارشات و اطلاع رسانی ها نبود ،باید کمک بشه این ریه های تنفسی
    روستا که این فضای مجازی و نشریه هستن باز بشه خیلی خوبه که شورا و دهیاری داره مردم
    رو مشارکت میده در کارها، افرادی نظراتی دادن از جمله حسابی که معقول نیست، دوستان
    شورا اگه میشه امکان یک گفتگو رو با کسانی که سوال دارن فراهم کنن، باید کمک کنیم
    افراد نقد رو بفهمند، دلسوز باشند، نه مغرض و بی هدف منم یه بیت شعر :
    سعدیا قدر ی ندارد طمطراق خواجگی
    چون گهر در سنگ زی چون گنج در پیرانه باش

    (0)(0)
  • منطق ۱۳۹۳/۰۷/۰۹ - ۷:۴۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    اصلاح شعر:

    سعیدیا قدری ندارد طمطراق خواجگی
    چون گهر در سنگ زی چون گنج در ویرانه باش

    (0)(0)
  • مختار ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ - ۶:۰۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    در جواب منطق
    موافقم، در بین تمامی مردم این عقل است، که به عدالت تقسیم شده
    زیرا همه مردم فکر میکنند عاقلند.دکارت

    (0)(0)
  • R.A ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ - ۷:۱۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام علیکم
    گفتم احساس تکلیف کنم دوخطی نظر بدم.
    در جواب اون عزیزی که جواب ناحسابی رو دادن عارض می شوم شما چند جمله ای به کار بردین در زیر می تنویسم و جواب انها رو هم در زیر میدهم.
    ۱-شما گفتین می دانید شتر را کجا بخوابانید
    ۲-گفتید که مطالعات اجتماعی در اختیار ما نیست.
    ۳-مامور به تکلیفیم.
    ۴-می خواستین که چون حذف شدیم فحش بدیم؟!!!!
    حالا جواب ها:
    جواب ۱-خدا خیرتان دهد که میتوانید شتر را راحت بخوابانید .امیدوارم قبل از خواباندن ….
    جواب ۲-در مورد مطالعات اجتماعی باید عرض کنم که در دست خود ادمیزاد است وخود انسان باید به مطالعه و بررسی موضوعات بپردازد هر انسانی عقل و فهمش دست خودش هست و کاملا مختار خودش حتما نباید بهتون از بالا دیکته کنن.
    ۳-میگوید مامور به تکلیفیم شما مامور به انجام تکالیف مردمی هستین که بهتون رای دادن و نه اونایی که بهتون دستور میدن.بله قربان بگوید.
    ۴-نوشتین میخواستم چون حذف شدیم فحش بدهیم؟!!!!!نه هیچ انسان متشخصی این کار را نخواهد کرد ولی از جمله شتر خواباندن که می دانید کجا بخوابانید در اینجا استفاده می کردین نمیگذاشتین شتر فرار کند.

    اما در جوا دوست عزیزمون منطق اول حرف های خوشان را می نویسم پس جواب خود حقیرم را می گویم.
    ۱-پیگیری ها در دوره جدید شده!!!!!!
    ۲-هدف من جواب به شخص شما نیست؟!!!
    ۳-کارهای اولویت دار در نظر است!!!!
    ۴-اگه راهکار جدیدی دارید اسفند ۹۴ شرکت کنید!!!!
    ۵-به قول دکتر شهید شریعتی :افرادی که بنده تزویرند و ادعا ی روشنفکری میکنند.

    جواب۱-اقای منطق عزیز ما تا یاد میدهیم مسله های که دارم از چند دهه گذشته هست نمونه اب منطقه و حتی گازو مسائل دیگر مردم در جریان اکثر اونها هستن نیازی نیست انها را به دوره ی استثنایی جدید مرتبط کنید.
    ۲-شما اگه ممکنه لیست اهدافتان را به اقای مدیر سایت تحویل دهید تا بدانیم اهدافتان چیه شما مختارید جواب نا حسابی یا بنده را ندهید و وظیفه ی اصلی شما جوابگویی به من و امثال من که به نماینده مردم که شما ها هستید رای دادیم و از شما میخواهیم جوابگو باشید پس شما وظیفه دارید جواب کاغذ های رای ما را بدهید.
    ۳-در مورد کار های اولویت دار سخن گفتید ما نمیدانیم که کدام کار اولویت دارد جدول کشی خیابان ها یا اب اشامیدنی ؟!!پس لیست اولویت کار هایتان را در سایت قرار دهید.
    ۴-خدمت شما عارض شوم بنده راهکارهای زیادی دارم ولی وجود شورا بودن ندارم.اونی که نماینده مردم میشود باشید انقدر وجود داشته باشد که عاقلانه و هوشمندانه برای مردم کار انجاتم دهد و جواب مردم را طوری دهد که قانع کند مردم را نه فکر کند که شخص شخیصی شده است باید خود را کوچکتر از مردم بشمارد نه رئیس مردم.من در خودم این لیاقت را نمی بینم وگرنه می امدم همچون کسایی امدن.
    ۵-در مورد سخن دکتر شریعتی هم به عرضتون برسونم که از روشنفکری گفین یادمه از همین سایت یه پی دی اف دانلود کردم با کلی ادعای روشنفکری .که از دوستان جدید مسئول بودن.
    من الله توفیق

    (0)(0)
  • جواب 21r.a ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ - ۸:۱۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    تکلیف رو قانون تعیین میکنه نه شما!!!!!!!!!!و تعیین هم کرده.منظور از مطالعات ،مطالعات تخصصی است که خود شرکت گاز انجام می ده و هیچ ربطی به کسی نداره و اگرم کسی مخالفتی داره بایدکتبا به نماینده مجلس گزارش کنه اونم از طریق موارد قانونی اگه به صرفه باشه و اصولی ،پیگیری میشه .اگه غیر از این باشه که همه کارشناس گاز کشی تشریف دارن.شتر رو خوابانیدیم ،لزوما نباید همه چیز رو گفت.
    تمام اتفاقات جدید در مورد آب و گاز و بهسازی ،فقط در این دوره اتفاق افتاده با سند و مدرک .هیچ احدی نمی تونه ادعا کنه که قبلا چنین اتفاقاتی افتاده.هرگز .این رو ما نمیگیم بلکه خود فرمانداری و بخشداری و امور روستای استانداری اذعان دارند که چنین شده و به حول و قوه ی الهی با قدرت ادامه خواهد یافت.البته نهایتا هدف ما آبادانی و رفاه حال مردم است وبس.
    خوبه خودت میبینی همین که ما جواب میدیم و پیگیر مسائل هستیم یعنی جواب رای شماست در کدام دوره چنین بوده؟که هم کار بشه هم پاسخ گویی.البته از شما تشکر میکنیم که تعصب جواب دادن و پیگیری دارید و مثل بعضی ها فقط به فکر تخریب دیگران برای رسیدن به اهدافتان نیستید.

    (0)(0)
  • R.A ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ - ۲:۲۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    مهندس جوابگو.عرض ادب خدمت جنابعالی
    منظور از مطالعات اجتماعی که گفتم تحقیقات در مورد مساله گاز بوده که از راه نوق به صرفه تر است یا شعبجره.!!
    یه خواسته البته اگه من من مربوط میشه :اگه ممکنه سند و یا مدرکی که ثابت کنه شما در مورد این مساله پیگیری کردین ممنون میشم.
    مهندس مساله آب از هر دوره ای که جناب آقای دکتر امیری نامزد انتخابات میشدن قول اب رسانی به سیریز دادن برای زمان فتحعلی شاه بوده و حتی پروژه هم ناقص ماند پس دلیل بر این دوره نیست.بهسازی هم طرح هادی بوده که گمونم دوره شاه عباس باشه در سیریز انجام نشده.
    من یه نفرو رو میشناسم که میتونه ادعا کنه اونم اقای دکتر امیری نماینده محترمه که قول هایی به شوراهای قبلی هم دادن.
    ما کار به دوره ی یا دوره های قبل ندارم که جوابگو نبودن ما الان با شماهایی که ادعای سازندگی دارن جواب می خواهیم البته نه جوابی همچون به کسی ربطی نداره!!!!!جواب درست میخواهیم.
    و در اخر ممنون از اینکه بنده رو شستین و سپس تشکر کردین الیته اینا الان مد شده حتی در مجلس هم هست. و حاضرم قسم بخورم هیچ کس قصد تخریب کسی را ندارد مگر اینکه بحث رقابت یاشد.!!!!همه از روی دلسوزی نظر می دهند حتی اونایی که به فکر منافع خودشون هستن اینقدر غیرت روی منطقه خودشون دارن.

    (0)(0)
  • جواب 21r.a ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۸:۱۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    مسئله آب ساخت مخزن ۳۰۰ متر مکعبی که تو ی بیابون علم شده دلیل قطعیه .
    نامه های کتبی که وزیر مربوطه در مورد گاز داده موجوده.
    بعد از ۳۳ سال اولین بار ما ۱۵۰ میلیون برای بهسازی گرفتیم که آسفالت شد مردم از روش رد میشن میبینن اینا دلیله دیگه نه؟
    همون شعار ها و قول های دوره های قبل رو ما عملی کردیم یعنی پیگیری کردیم عملی بشه .ولی باز هم به حمایت شما مردم نیاز مبرم داریم وگرنه انتقاد خشک و خالی خانمان براندازه
    باز هم متشکر

    (0)(0)
  • R.A ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۴:۱۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    بله بعضی از دلایلتان را واقعا قبول داریم ولی خدایش نمیشه همه این کار ها را به این دو سال مرتبط کرد.
    در ضمن جهت مزاح عرض میکنم استخر حفر میگردد نه علم.دلیل قطعی یا قاطع؟!!!

    (0)(0)
  • منطق ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۷:۱۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام
    خواهشا اگه تحصیلات تخصصی در هر حوزه ای دارید، و
    امکان دارد اعلام کنید. تا زمینه
    صحبت مشخص شود.
    خمت جنابتان r. A
    تمام مطالبی که فرمودید با معذرت
    بسیار مبهم گنگ سخیف و بر پایه علم و تجربه نیست و بیشتر
    لفظ انتقادی ولی بدون هدف است که شرحی برا آن خواهد رفت
    دوست عزیز هر کاری بر اساس سلسله مراتب است ودر چارچوب قانون
    اجرایی میشود، و احساس تکلیف شما با دو خط براورده نمیشود
    متاسفانه کم دقتی شما در متن تکلیف مرا در فهم سخت تر
    میکند ۱-منظوز از پیگیری پشتکار مداومت۲-منظور جواب
    به شخص شما در دیالوگ منولوگ بودن شما رو نمیشود
    فهمید و این طلبکار بودن و صحبت کردن بدون تامل گنگ است
    این به اهداف آسیب میزند ۳-منظور از کار اولویت دار آب
    گاز است ولی تا اجرایی نشود بیان خطاست ۴-راهکار دادن
    نیاز به شجاعت دارد و ارجا به شخص غیر خطا تنقلات نیس
    تعارف کسی کنید ۵-در مورد جدول کشی مربوط به شورا های هر روستا
    و یکی از تلاش های رسیدن به اجماع بود که بینش پایین دوستان حاصل این است ۶-وجود نداشتن برای انجام کاری یعنی ضعیف بودن
    در اجرت تا مرد سخن…. ۷-و در آخر جواب شما در مورد جمله
    شهید شریعتی و استنباط شما از این جمله مشخص کرد
    که مطالعاتی در این زمینه ندارید.
    سعی شد در این متن به کلیه سوالهابه ساده ترین شکل
    ممکن جواب داده شود تا ابهامات برطرف شود،و جمله آخر
    از این تنفس و روحیه انتقاد در سیریز در این دوره خوشحالم
    امید آبادانی و همدلی.

    (0)(0)
  • مختار ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۷:۳۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام. فرا رسیدن عید قربان مبارک
    R. A جواب ها متناقض بی معنی جمله بندی غلط خواهشا مستند
    و در چارچوب صحبت کنید، شما به پنج سوال پاسخ دادید
    همش تکرار،احساسی اینکه وجود شورا شدن ندارید؟
    راهکار به مدیر سایت دادن یعنی چی بقالیه؟ پی دی اف دانلود کردین یعنی.چی؟ به معانی دقت کنید، آب گاز در دوره گذشته شروع
    شده؟ دوست عزیز. منظور عملیاتی کردنشه نه این دوره
    منظوز از تکلیف جمله ی امام که ما مامور به تکلیفیم نه نتیجه
    حالا ببین بقیه رو همین جور تکمیل کن.
    زنده باد مخالف

    (0)(0)
  • r.a ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ - ۸:۲۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    عرض ادب خدمت منطق:
    خدمت جنابعالی عارض شوم که مهم نیست بنده چه سطحی از تحصیلات دارم حتی فرزند من از کوچکترین مشکلات سیریز اگاه است فقط این نکته را عرض کنم نه سابقه کاری نه سطح تحصیلات بنده از شما کمتره و من به عنوان منتقد هستم نه به عنوان مخالف شما که خودتون رو ادمی باشخصیت و تحصیل کرده میدانید این رو در نظر بگیرید منتقد تا مخالف تفاوت های زیادی دارند بجای اینکه با زیر سوال بردن سطح تحصیلات و شخصیت طرف منتقدتون را بدین می توانید با دلایلی که واقعا اگه براتون ممکنه اثبات کنید منتقدتون رو متقاعد کنید .خب برادر عزیز شما بزگوارید بله شما فهمیده تر از مایید و سابقه کار اجرایی شما بسیار بالاتر از بنده حقیره .ولی من بیسواد یا کلا بگم مردم که مثل من بیسواد هستن متقاعد کنید که چرا با اجرای شدن طرح های قبلی شورا ها هنوزم مشکلات قبل وجود داره؟!هنوزم اختلاف نظر هایی بین اعضای خودتون وجود داره من حتی با بعضی از اعضا در مورد مشکلات سخن گفتم و اختلاف نظر های شما کاملا مشخصه .!اگر مطالبم برای شما گنگ هست پوزش میطلبم دلیل ان این است که رشته ادبیات نبودم!!! دلیل اینکه گفتم وجود شورا شدن ندارم خودتان بهتر درک میکنید اگرمیشدم احتمال داشت جواب های تند تر از شما به منتقدینم میدادم وجود ادمیزاد به منش اونه نه به مدرک !!!!!!!! از حرف مختار لب خند بر لبانم نشست زنده باد مخالف دقیقا یاد جمله زنده باد بهار افتادم:) نه برادر مختار مخالف نیستم .دلسوزم البته به شیوه ی منتقد. ممنون میشم از این سابقه کار اجراییتون رو برام بفرستن بعضی ها هنوز مهر مدرک دانشگاهشون خشک نشده سابقه کار اجرایی دارن .البته جسارت نکنم به همه منظورم مخاطب خاصه. اگه جواب دو نفر دیگر رو اینطوری بدهید مطمنا هیچ سوالی بی جواب نمیمونه!.!!

    (0)(0)
    • admin ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ - ۷:۱۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

      سلام خدمت تمای دوستان عزیز و دلسوز :
      عید سعید قربان بر تما عزیزان مبارک باد.
      دوستان این فضای مجازی برای همبستگی ،دادن پیشنهادات و انتقادات طراحی شده بسیار خوشحالیم که دوستان مشارکت چشم گیری در چند روز اخیر داشتن ولی همینطور که گفتم خواستیم هم دل شویم نه باعث ایجاد اختلافات بیشتر بین عزیزان شویم .خواهشی که از دوستان عزیز داریم در این فضا که همه مطالب شما رو میبینند رعایت فرمائید البته بسیار عذر خواهم که چنین می نویسم بنده بسیار کوچکتر از انم بخواهم چیزی بگویم .شرمنده از دوستان عزیز و دلسوزمان.

      (0)(0)
  • هفت7 ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ - ۷:۳۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    به به میبینم که بحث جالب و داغی شده .در عوض اینکه دوستان با هم مشورت کنند در این فضا یکی مدرک میخواهد یکی گواهی نامه .عزیزان r.a و منطق و مختار طوری بحث کنید که باعث رفع مشکل شود نه بستن ان.برای رفع مشکلات سیریز مدرک مهم نیست که همه مدارک دانشگاهیتون رو به رخ دیگران می کشید .الان اکثرا جونامون از این مدارک سه چهار تا دارن خواهشا دلسوزانه تصمیم بگیرید نه اینکه همیشه دوست داشته باشین جواب یکدیگر را بدین.

    (0)(0)
  • منطق ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ - ۱:۵۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام.
    جوابیه شماره ۳ خدمت r. A
    در ابتدا عرض کنم، هدف رسیدن
    به نتیجه است، بردار اینکه تحصیلات بیان
    شود نه تحقیره و توهین گفتم در موضوع باشه چون
    در چندین شاخه بحث کردن نیاز به اطلاعات‌ داره
    جواب من به شما جواب شما در سوال چهارم است
    که پاسخ فرموده اید وجود شورا شدن ندارید، پاسخ
    دادن به کسی که وجود خارجی ندارد به گفته خودش
    یعنی نظراتی که میدهید به نظرم با عمل شما هماهنگ
    نباشه. ببینید دوستان ما خودمان، کمک کردیم که فضای
    نقد باز شود ولی اینکه شما میگید نقاد هستید پس معنی
    نقد رو میدانید. دوست عزیز اختلاف نظر همیشه وجود
    داره ولی میشه با همدلی و کمک به مشکل حل شود اما عنوان
    بعضی مسائل که منتشر میشه همش طلبکارانه و حرف هایی
    است که روزنامه ای و بدون تفکر است، در این جا سعی
    نمیشه کسی از کسی برتر نشان داده شود میزان و قضاوت
    به کارهای انسان است، شخصی که بخواب رفته، بیدار کردن
    آسان، ولی اون که تظاهر به خواب میکنه، نمیشه
    قانع شدن شما منوط به قبول واقعیت ها و بینش عمیق است
    نه به طلبکارانه بودن و تلاش شد ولی هر دفعه با پاسخ
    سلبی مواجه شدیم. در مورد آب و گاز هم توضیحات داده
    شد ولی اصرار شما بر قانع نشدن، عجیب است همه
    موارد از گذشته شروع شد بحث ادامه دادن وما هیچ ادعایی
    نداریم ولی این باعث نمیشه انصاف رعایت نشود.
    خواهشا دوستان فضای به وجود آمده رو تخریب نکن،
    از زحمات مدیر سایت تشکر میکنم،
    به امید موفقیت برا همه دوستان

    (0)(0)
  • مختار ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ - ۵:۵۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    با اهدا سلام.
    R. A دوست عزیز توجه شما رو به
    داستانی از ابو سعید ابی الخیر. جلب
    میکنم آن شا ا…. نتیجه دهد، ابو سعید به مجلسی
    دعوت شد برای وعظ، جمعیت بیش از حد
    گنجایش مسجد بود و مستمعین چنان نشسته بودن
    که جا برای تازه واردان نبود. کسی برای گشودن جا فریاد کشید
    خدا بیامرزه کسی که برخیزد و گامی فرا پیش نهد
    و ابو سعید که تازه بر منبر نشسته بود تا سخن آغاز کند گفت
    سخن همین است، که این مرد گفت. ان شا ا… منظور را رسانده باشم
    سعدی قدری ندارد طمطراق خواجگی
    چون گهر در سنگ زی چون گنج در ویرانه باشه

    (0)(0)
  • محمد ۱۳۹۳/۰۷/۱۳ - ۸:۵۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    نظرات دوستان رو خواندم. بعضی از افراد خیلی تند انتقاد کردن و بعضی ها هم زبان نقد برایشان سخت است .امیدوارم به هر حال برای پیشرفت روستا گامی برداشته شود.

    (0)(0)
  • عباس زاده ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۳:۴۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    اگه لقمان حکیم زنده بود به فرزندش چنین نصیحت می نمود
    پسرم! گروهی، اگر احترامشان کنی تو را نادان می دانند و اگر بی محلیشان کنی از گزندشان بی امانی. پس در احترام، اندازه نگهدار.
    پسرم! دانشگاه کسی را آدم نمی کند. علم را از دانشگاه بیاموز، ادب را از مادرت.
    پسرم! سخت ترین کار عالم ، محکوم کردن یک احمق است.
    پسرم! با تلفن همراه در تاکسی و اتوبوس بلندبلند صحبت نکن.
    پسرم! با کسی که از روزنامه فقط نیازمندیهایش را میخواند دوستی نکن. آدم بیکار و بی اراده ای است.
    پسرم! با کسی که شکمش را بیشتر از کتاب هایش دوست دارد، دوستی مکن.
    پسرم! با رئیس ات زیاد گرم نگیر برایت حرف درمی آورند.
    پسرم! هیچ گاه از دانشگاه های هاروارد، ماساچوست و بوستون مدرک نگیر. برایت حرف در میارن. مگه آزاد رودهن چشه؟
    پسرم! قرض نگیر. قرض هم نده.
    پسرم! شماره حساب هدفمندی یارانه ها، رمزگذاری شده در صندوقچه مرحوم آقابزرگ توی اتاق پشتی است.
    پسر! اخبار را از منابع مختلف بگیر. جمع بندی اش با خودت. مخاطب دائمی یک رسانه بودن آدم را به حماقت می کشاند.
    پسرم ! کسی را به خاطر دین اش مسخره نکن. چون او هم حق ندارد بخاطر دین ات تو را مسخره کند.
    پسرم! شهر ما خانه ما! …نه نه نه! نمی خواد عزیزم. شهرشون خونه خودشون. اول اتاقت رو از این ریخت در بیار.
    پسرم! دوستانت را با یک لیوان آب خوردن امتحان کن! آب را به دستشان بده تا بنوشند! بعد بگو تا دروغ بگویند! اگر عین آب خوردن دروغ گفتند از آنان بپرهیز.
    پسرم! قواعد رانندگی را بی خیال. فقط مواظب باش بهت نزنند.
    پسرم! اگر کسانی از سر نادانی به تو خندیدند، تو برای شفایشان گریه کن.
    هان ای پسر! اهل هنر را احترام کن. اما مواضع سیاسی ات را با کسی مسنج وکسی را به خاطر مواضعش مرنجان.
    پسرم! بلوتوث تلفن همراهت را خاموش نگهدار، مگر در مواقع ضروری.
    فرزندم! هیچ کس تنها نیست.
    پسرم! هر روز از همکارانت در اداره عمیقاً خداحافظی کن. کسی نمی داند آیا فردا در همان اداره باشی یا نه. اداره در همان شهر باشد یا نه. شهر در… ولش کن پسرم.
    پسرم! پیامک های عید نوروزت را همین الان بفرست.
    هان ای پسر! خواستی در مملکت خودمان درس بخوانی بخوان، خواستی فرنگ بروی برو. اما اگر ماندی از کشورت بد نگو و اگر رفتی هم بد نگو.
    پسرم! گوجه را از میدان تره بار بخر، شنیده ام ارزان است!
    و در آخر: پسرم اوج نگیر!

    (0)(0)
  • بچه پا گداره ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۴:۰۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    دوستان عزیر، هم ولایتیهای محترم،شورا ها،منتقدین، مخالفین خیلی چیزا تو دلم است که جای بحثش در این فضا نیست اگه یک غیر سیریزی مطالب بالا را بخونه در باره ما چه فکر میکنه؟مسئولین خوب شناختنمون ،پاشنه آشیل ما سیریزیها دستشونه ،اما شما را بخدا ،به پیر به پیغمبر بیائید دیگه بس کنیم چقدر همدیگر را متهم کنیم .قطار داره میره . ما جاموندیم .از تمام امکانات فقط داس به ما سیریزیها رسیده .افتاد عزیزم
    تو کتاب دبستان یک شعر باید حفظ میکردیم که همه مون یادمونه منم یکه بار از دست مجید ابراهیمی (شیر علی)در باره همین شهر ترکه گز کف دستام نواخته شد که هنوز یادمه _خدا به سلامتش داره_شعر این طور شروع میشد.
    دست به دست هم دهیم میهن خویش را کنیم آباد
    میتو

    (0)(0)
  • عباس زاده ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۶:۰۱ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    تا حدودی با r.a موافقم نمیشه کار های دوره ی های قبلی رو نادیده گرفت حتی مورد اب هم در دورهی قبلی بودجه گرفته بود و لوله کشی ان از اطراف شعبجره امده بود حالا چاه از بد اقبالی سیریزی ها مشکل دار شد بحثش جداست و در کل به نظر این دوره متحد تر عمل کرده نسبت به قبل البته هنوز تا پایان دوره مدتی مانده .ولی r.a خیلی تند نقد کردن و دوستان هم تند جواب دادن طوری باشین خدایی نکرده جواب های بدی به هم ندهید.انشالله مشکلات سیریز هم روز به روز کمتر و پیشرفته تر و همبستگی و اتحاد سیریزی ها هم زبان زد عام باشه

    (0)(0)
  • hamid ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۷:۵۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

    باسلام
    خواستم به اونهایی که میگن سیریزیها هیچ وقت نمیتونن با هم متحد بشن بگم
    تیم والیبال ما دیگه حریفی در آسیا نداره، ولی یه زمانی هم بود که آرزوی ما این بود که بتونیم یک” ست “از تیم چین بگیریم
    پس اینکه ما قبلا چکار کردیم مهم نیست اینکه با هم متحد شدیم بزودی نتیجه شو خواهیم دید
    دیگه هیچکس نمیتونه حتی یک” ست” از حق ما رو بگیره

    (0)(0)
  • حسن زاده ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۳:۲۴ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام.
    بحث ها جالب بود بعضی دوستان خیلی تند انتقاد کردن
    باید صبوری کرد،ان شا ا… مسائل با همکاری دوستان شورا حل بشه خدمت آقای ابراهیمی خسته نباشید میگم. امید داریم در دوره های بعد
    دوستان جوان بیشتری وارد شورا بشوند
    با تشکر

    (0)(0)
  • علی ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۴:۵۳ ب٫ظ - پاسخ دادن

    از تمامی شوراها باید تشکر کرد .ولی من حیرونم چرا الان موضوع دهیارامون هنوز حل نشده دو گروه شدن دوره ی قبل ما یه مدتی تک دهیار داشتیم الان دونفر شدن حتی شنیده شده خیلی ها کاندید دهیاری بودن اما افراد خاصی انتخاب شدن

    (0)(0)
  • شاعر ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۶:۳۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام .
    افرین .خیلی خوبه تازه هنوز به فکر جیره بندی اب افتادید .ماهایی که مدت طویلی است با جیره بندی اب دست و پنجه نرم می کنیم .

    دست پیام خیلی خوبی دارید .خسته نباشید

    (0)(0)
  • شاعر ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۶:۴۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    زندگی شیرین است و ولی اب از ان شیرین تر

    یاد من باشد فردا دم صبح

    به نسیم از سر صدق، سلامی بدهم

    و به انگشت، نخی خواهم بست

    تا فراموش نگردد فردا

    زندگی شیرین است، زندگی باید کرد

    گرچه دیر است ولی

    کاسه‌ای آب به پشت سر لبخند بریزم ،شاید

    به سلامت ز سفر برگردد

    بذر امید بکارم، در دل

    لحظه را دریابم

    من به بازار محبت بروم فردا صبح

    مهربانی به خودم، عرضه کنم

    یک بغل عشق از آنجا بخرم

    (0)(0)
  • شاعر ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۶:۵۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    بوی پوست و فاضلاب پسته ها بیچارمون کرد …..این ( کجاست )حل کننده مشکل ؟

    فکر عملی تون چی شد .ما منتظر فکر تون هستیم .همین جا هستیم

    (0)(0)
  • نا حسابی ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۷:۰۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    جواب دوستان جوابگو
    سفسطه نیست برادر من شماییکه مشکلات رو به دوره ی قبل میچسبانید من زیاد مشکل ومورد از اقدامات شمادارم که فضای سایت اجازه فرمای این امر مهم نیست وخود جای نقد دارد البته اگر نقد پذیرباشیم وبحساب سفسطه نزاریم اره برمنکرش لعنت کمه شما کار نکردین اما چه ماروبراساس چه اولویتی بقول دوستان جدول کشی یااب مردم شمایی که مامور به تکلیفید تکلیف شما رو چه کسی مشخص می کنه شما خود باید مامور به امر تکلیف باشید شما بالاترین مفام اجرایی سیریز هستید
    بحث ابن است که فدرت شما باید بالا ترازاین باشدکه مارو ازبودجه مسکن حذف کنن اقا و بودجه اب رو نصف کنن طلب کاری شما دردی ازمردم دوا نمی کند اقا شما باید عرضه نشون بدین وحق گرفتنی روپس بگیرین اگه دیروز سرمسایل جزیی تر کوتاه نیامده بودید الان اینطوری نمیشد برادر من فحش وفحشکاری نیاز نیست قدرت شکما باید محکم ترین ضربه باشد تا کسی جرات نکند حق این مردم رو چپاول کنه اقای منطق عزیز اگر سابقه مدیریتی واجرایی بنده بیشترازشما نباشد (که بی شک هست)کمتر نیست واین بی احترامی شما نابخشودنیست که از مدرک تحصیلی دوستان می پرسید هدف اصلی شما باید پاسخگوی باشد پاسخگویی درقبال مردم ومنی کمه کیلومترها وساعت ها کوبیدم وبرنامه ی کاری کنسل کردم اومدم سیریز تا رای خودمو توی صندوق خودمون بندازم شما باید پاسخگو باشید تا وقتی افسار امور دردست شماست اگر امروز پاسخگو نیاشید فردا که رفتید دیگر کسی پاسخی ازشما نمی خواهد
    ازکارهای اولویت دارتان چه بگویم که اگرپروزه ی عظیم جدول کشی وزیبا سازی پیاده رو سیریز تمام شده به اب وگاز اصولی فکر کنید نه این که معدن پول داره بخره ما ازاون بگیریم اینه دفاع ازحق مردم وقدرت شما حتما قضیه جابه جایی چاه اب سیریز هم جزو اولویت بندی اصولی شماست جمع کنید اقا این افکار رو دوستان قبل شما هم داشتد وچه ها که به مردم تحمیل نشد
    اینکه نشد جواب اقا بیا خودت کاندید شوحیفه افتاب نبینی اقای محترم امثال شما اجازه کاربه ما ندادن با این طرز فکر وگرنه الان اوضاع سیریز ازاین بهتر بود متاسفانه نفد کارهای شما امروز کاریست غیر عاقلانه که دست راست های شما انرا نا معقول می دانند اره من باید ازنظر شما سنگ بد گوهر باشم اصلا هرکس که بخواهد ازشما واولویت بندی شما انتقاد کند سنگ بد گوهر است و سفسطه گر
    در اخرضمن درود برمدیریت سایت و دوستان ازاد اندیش

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَخُونُواْ اللّهَ وَالرَّسُولَ وَتَخُونُواْ أَمَانَاتِکُمْ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ
    ای کسانی که ایمان آورده اید! به خدا و رسول او خیانت نکنید و [نیز] در امانت های خود با آنکه می دانید خیانت نکنید

    (0)(0)
  • ناحسابی ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ - ۷:۱۶ ب٫ظ - پاسخ دادن

    راستی دوستان جوابگو جیره بندی اب هم دنباله پروزه ی جابه جایی چاه اب است اگه ممکنه پاسخ بدین

    (0)(0)
  • دلسوز ۱۳۹۳/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام
    شرمنده ولی برای همه شما که توسیریزید متاسفم که دنبال به رخ کشدن تحصیلاتتون واطلاعاتتون به همید بجای استفاده ازاون برای همفکری در آبادانی بعضی وقتا خوشحال میشم که سیریز نیستم و دوست ندارم اخبارش وبشنوم وپیگیر باشم اما بازم عرق دارم
    فکرکنم نظر چند وقت پیشم درست باشه که ما باید خودمون واصلاح کنیم و ابروی هم ونبریم حالا یکی شاعرمیشه یکی کاسه داغتر ازاش یکی وکیل مدافع و دیگران بیننده
    بسه هرکارکردید بقران بسه تا کی تاکجا
    دلتون به حال خودتون بسوزه خیلی بعضی رفتارامون زشت وزننده است
    بهتره بگم این ره که ما میرویم به ترکستان است

    (0)(0)
  • مختار ۱۳۹۳/۰۷/۱۵ - ۵:۵۲ ب٫ظ - پاسخ دادن

    موافقیم ولی کسی گوش نمیده

    (0)(0)
  • حسن زاده ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۰:۰۶ ق٫ظ - پاسخ دادن

    خدا وکیلی دمتون گرم چرا معدن سنگ اهن درصد قانونی معدنو به روستا نمیده وخرج آبادانی نمیشه چرا معدن تمام مسولین روستا رو با …………۱روشنایی معابر۲ لوله کشی گاز۲ روکش اسفالت زرند۲نصب سرعت گیر در مسیر های پر خطر روستا۶آب اشامیدنی۷ اطلاع رسانی به مردم۸پگیری عملیات نیمه کاره جاد ه۲۶کیلومتری نوق وسیریز۷ کی روستای ما شهر میشه۸آقای …. همکلاس عزیز ما سیریزی ها فقط در حد حرف حرف میزنیم پای عمل که بیاد هیچی نیستیم.خواهشا از همین الان سهم روستا را از معدن سنگ آهن بگیرین تا مانند بافق در آینده پلیس ضد شورش با باتوم نیان سراغمون

    (0)(0)
  • دیدگاه شما