تاریخ ارسال : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت : 9:43 ق.ظ ۳ نظر
Print Friendly, PDF & Email

عملیات اجرایی طرح تامین آب آشامیدنی دهستان سی‌ریز شهرستان زرند با اعتبار ۲ میلیارد ریال آغاز شد.

علی رشیدی

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان بعد از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات طرح تامین آب شرب دهستان سی‌ریز زرند اظهار داشت: این طرح در قالب احداث یک مخزن ذخیره آب به حجم ۳۰۰ متر مکعب، کانال‌برداری و لوله‌گذاری خط انتقال و تجهیز یک حلقه چاه در مدت زمان سه ماه اجرا می‌شود. 

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح مشکل کمبود آب یک‌هزار و ۳۰۰ خانوار دهستان سی‌ریز برطرف می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر ۵ هزار و ۹۰۰ روستای استان با مشکل آب مواجه هستند که از این تعداد ۸۰۰ روستا تامین آب شده و بر اساس اعتبارات و اولویت برای تامین آب روستاها اقدام می‌کنیم.

رشیدی در بازدید از طرح‌های آبرسانی شهرستان زرند بیان کرد: به زودی طرح آبرسانی به دهستان دشتخاک زرند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز گفت: مردم دهستان سی‌ریز سال‌ها است با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند و آب شرب حدود ۵ هزار نفر ساکنان منطقه با تانکر تامین می‌شود.

وی افزود: ضرورت دارد، مسئولان استان نسبت به تامین اعتبار برای نصب و راه‌اندازی دستگاه آب شیرین‌کن اقدامات اساسی را انجام دهند.

این خبر مربوط به ۲۷ فروردین سال جاری است  قابل توجه شوراهای محترم

مطالب مرتبط

  • h ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام به نظرم باید پیگیری کنیم. من این کار رو از طریق لینک زیر انجام دادم
    http://abfar.kr.ir/index.php?option=com_rsform&view=rsform&formId=10&Itemid=237

    (0)(0)
  • رضا ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ - ۸:۱۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    چند روز پیش مسولین در منطقه حضور یافتن جهت مشخص کردن جای چاه جدید .بهتره مسول مربوطه پایش به سیریز نرسه

    (0)(0)
  • بچه مثبت ۱۳۹۳/۰۷/۲۰ - ۴:۲۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام تلنگر خوبی بود اما از قولها و افتتاح ها تو سیریز ما زیا د بوده ار انصاری مطهری جعفری گرفته تا امیریولی تا نگرید طفل کی نوشد لبن؟

    (0)(0)
  • دیدگاه شما