تاریخ ارسال : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت : 9:15 ق.ظ ۳ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مشروح گزارش پروژه زیر سازی و اسفالت سیریز

مشروح گزارش پروژه زیر سازی و اسفالت سیریز

IMG-20141015-WA0002

IMG-20141015-WA0001

سوال؟در مورد قرار داد با بنیاد مسکن و پروژه اسفالت چه تغیراتی انجام شده؟؟

با توجه به توقف چندین ساله طرح هادی و بهسازی در دهستان سیریز و روستاهای همجوار و با توجه به اینکه مسیرهایی جهت زیر سازی و اسفالت اماده بود و نیاز به بودجه داشتیم با مذاکراتی که از طریق بنیاد مسکن شهرستان و استان انجام گردید که در نهایت در مورخ ۲۴/۱۲/۹۲ تفاهم نامه فی مابین بنیاد مسکن شهرستان زرند و دهیاری دهستان سیریز جهت همکاری این امر منعقد گردید.

خدمت دوستان عزیز عرض کنم در تغیراتی که در قرار داد ثبت گردید زیرسازی و اسفالت با همکاری دهیاری بود . کارهایی از جمله اقدامات دهیاری بودن شامل :شن ریزی مسیر پروژه، فراهم کردن اب جهت استفاده در مسیر ،ایجاد هماهنگی و ازمایش خاک برعهده دهیاری بود.

سوال؟مبلغ قرار داد در این پروژه چقدر قرارداد گردیده؟البته اگر قابل ذکر است؟؟

بله ،البته،طبق اولویت های تخصیص یافته به هر روستا مبلغ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان براورد گردید که پس از کسورات و مالیات آن طبق قانون مبلغ۱۳۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به پیمانکار واگذار گردید تا پروژه شروع به کار کند .

سوال؟؟ در مورد مسیر های انتخاب شده و ملاک انتخاب آن چه معیار هایی مد نظر قرار گرفته؟؟؟

پس از بازدید کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان زرند از مسیر های خیابان مسجد جامع و مسیر خیابان شهید صفر ایزدی و احمد رضا جعفری و با توجه به تفکیک رفت و امد و تراکم جمعیت در هر روستا مسیر شماره یک خیابان مسجد جامع قرار گرفت و مسیر شماره ی ۲ خیابان شهید احمد رضا جعفری اما به دلیل اینکه دهیاری تعهد کرده بود و مسیر شماره ۱ تا زمان شروع پروژه اماده نشد و این امر هم مهیا نگردید مسیر شماره ۲ انتخاب گردید.

سوال؟؟طول مسیر پروژه و زیر سازی انجام شده به چه میزان می باشد؟

خیابان شهید احمد رضا جعفری به طول ۴۶۰ متر تا پل خیبر به عنوان مسیر اصلی برای انجام اسفالت و زیر سازی انجام شده که با عرض ۱۰ متر با زیرسازی۴۶۰۰متر و کل اسفالت به عترض ۸ متر ۳۶۸۰ متر اماده جهت استفاده همشهریان عزیز گردید.

سوال؟صحبت پایانی دارید بفرمائید.؟

ضمن تشکر از شما جهت اطلاع رسانی ،تمام مردم باید در امر بهسازی دهستان مشارکت نمایند . لازم به ذکر است ادامه مسیر اماده می باشد زیرا مسیر ان زیر سازی شده است و اهالی محترم باید مشارکت کنند تا مسیر باقی مانده کامل شود. در پیایان از تمام اهالی منطقه دهخواجه که همکاری با دهیاری انجام دادن تشکر می کنیم.

 

 

با توجه به فضای به وجود امده در سایت خیلی خوشحالم که دوستان مشارکت کردن سوالاتی مطرح شد که هنوز از ناحیه دوستان مسئول پاسخ داده نشده چون باید براساس مستندات پاسخ داده شود دوستان سوالات خود را مطرح کنن و از مسئولین خواهشمندیم تا در اسرع وقت پاسخگویی دوستان عزیزمان باشند.

مطالب مرتبط

  • h ۱۳۹۳/۰۷/۲۶ - ۱:۴۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    خدا خیرتان بدهد

    (0)(0)
  • اکبر ۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱:۲۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    ای ول دمتان گرم امیدوارم با انتقادهای بی اساس ومغرضانه بعضی افراد شانه خالی نکنید وتا پایان دوره شوراییتان همینطور فعال باشین!دعای خیر مردم توشه راهتان

    (0)(0)
  • ناحسابی ۱۳۹۳/۰۸/۰۲ - ۵:۴۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام
    اجرکم عند الله

    (0)(0)
  • دیدگاه شما