تاریخ ارسال : ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت : 7:28 ب.ظ ۲ نظر
Print Friendly, PDF & Email

جلوی زیاده‌خواهی دشمن را با تفکر بسیجی می‌گیریم

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند

  حجت‌الاسلام علی ابراهیمی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام راحل (ره) از الطاف خداوندی است که از بدو تاسیس تاکنون توانسته با اقتدار از مکتب ناب اسلام و کیان و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و نظام حفاظت و پاسداری و دشمنان را ذلیل و خوار کند.

وی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که رهبرمان از ذریه پاک سالار و سرور شهیدان و خود جانباز بسیجی و از فرماندهان شجاع و دلیر در دوران دفاع مقدس بوده است.

امام جمعه زرند بسیج را مصداق کامل ایثار و اخلاص دانست و افزود: ایران اسلامی به برکت وجود بسیجیان، هر روز به پیشرفت‌های نوینی در سطح جهان نایل و دشمن را مات و مبهوت کرده که نمونه بارز آن ساخت و پرواز نخستین پهپاد ایرانی آرکیو ۱۷۰ است.

ابراهیمی بیان داشت: این موفقیت عصبانیت کاخ سفید را به دنبال داشته است و امروز هم با تفکر بسیجی می‌توان دندان طمع استکبار را کَند و جلوی زیاده‌خواهی‌های دشمنان را گرفت.

امام جمعه زرند با تأکید بر تأمل در بحث اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر انقلاب، تعاون و همکاری در اجرای برنامه‌های اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید تلاش شود تا کارها هدفمند و با کیفیت انجام شود.

ابراهیمی مکتبی‌بودن و ولایتمداری، وفاداری، هدفمندی، حضور در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب، دشمن ستیزی و سازش ناپذیری، تبدیل تهدیدها به فرصت و حفظ ارزش‌ها، اخلاص، خدمت داوطلبانه و بی‌اجر و مزد، گمنامی در نام و نشان، ایثار و فداکاری، احساس مسئولیت همگانی، پیشتازی، سادگی و صداقت، نوآوری را از جمله ویژگی‌های بسیجیان برشمرد.

مطالب مرتبط

  • morning ۱۳۹۳/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۹ ق٫ظ - پاسخ دادن

    I do not know why my username is closed

    (0)(0)
    • admin ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ - ۷:۲۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سلام خدمت کاربر گرامی جنابmorning عزیز.متاسفانه در بخش کاربری شما عزیزان مشکلاتی پیش امده اگر با یوزر و پسورد قبلی نمی توانید وارد شودید خواهشمندیم از لینک ثبت نام این مراحل را مجدد انجام دهید.عذر خواهی ما را پذیرا باشید.

      (0)(0)

    دیدگاه شما