تاریخ ارسال : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت : 10:10 ب.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

حضور ایت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم سیریز

DSC03840 DSC03844

حضرت ایت الله سید احمد خاتمی با استقبال گرم و پر شور مردم ویلاتمدار سیریز در روز جمعه ۲۸ اذر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)حضور یافتند.

ایشان ضمن تجلیل از مردم ولایی سیریز ، با اشاره به تعداد شهدا ،آزادگان و ایثارگران روحیه جهادی اهالی را ستوده و به تعداد طلاب و روحانیون منطقه اشاره کردو آن را نشان از توجه اهالی به جبهه فرهنگی دانست و ضمن آن حضور فرزندان این منطقه در سنگر نماز جمعه را مورد ستایش قرار داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه مقام معظم رهبری و دولتمردان نظام اسلامی در رفع مشکلات جامعه اشاره نمود و دین مداری و اسلام خواهی را عامل مهم دشمنی استکبار و صهونیسم با ایران اسلامی دانست و تنها را پیروزی در مقابل تهدید ها و تحریم ها را پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حمایت از ولایت فقیه دانست.

امام جمعه موقت تهران ،با توجه به همسویی بعضی از سران کشور های اسلامی بخصوص عربستان سعودی در تقلیل و کاهش قیمت نفت برای آسیب به اقتصاد بدون نفت را عامل مهمی جهت خنثی سازی این توطئه ها دانست.

بخش پایانی سخنرانی حضرت ایت الله سید احمد خاتمی با توجه به ایام پایانی ماه صفر به مدح خاندان عصمت و طهارت اختصاص یافت

 

مطالب مرتبط

  • morning ۱۳۹۳/۱۰/۰۱ - ۴:۳۲ ق٫ظ - پاسخ دادن

    انشالله که سفر ایشان منشا خیر و برکت برای این منطقه باشد و یه جورایی پارتیمون بشن و سفارشی به دستگاههای دولتی بکنن تا درخصوص آب و گاز زودتر به نتیجه برسیم

    (0)(0)
  • دیدگاه شما