تاریخ ارسال : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت : 7:56 ق.ظ ۴ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افتتاح پروژه های عمرانی روستای سیریز به ماسبت دهه ی مبارک فجر

پس از حمد و ثنای خداوند منان و با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد ،دهه ی فجر امسال شاهد افتتاح طرح های عمرانی بسیار خوبی از جمله ۱-لوله گذاری آب آشامیدنی به طول ۱۴ کیلومتر از چاه تا مخزن۲-پروژه ۴۰۰۰ متر مربعی آسفالت ۳-ساختمان دهیاری سیریز با حضور مسئولین ارشد شهرستان بودیم.

وقتی پای صحبت شوراها و دهیاران عزیز نشستیم نماینده شواراها چنین بیان کردپس از اولین جلسه ی ما با نماینده محترم مردم در مجلس جناب آقای دکتر امیری همراه با مسئولین ادارات در زمستان ۹۲که قبلا گزارش آن در وب سایت خودتان بود، پیگیر چند تا مسئله ی مهم بودیم از جمله آب شیرین،گاز ،جاده ی سیریز –زرند ،بهسازی روستا، رفع حریم تیرهای برق ،تکمیل ساختمان دهیاری ،افت ولتاژخط برق روستای دهنوئیه و موروئیه و …اینها در جلسات متعددی از جمله ده گردشی با حضور فرماندار محترم و مسئولین ادارات در تابستان امسال پیگیری کردیم تا اینکه در بحث آب با پیگیری های خودمان و هماهنگی جناب دکتر امیری ،بخشدار و فرماندار محترم ،اداره آب و فاضلاب روستایی ،امام جمعه محترم شهرستان ،مدیر کل آب روستایی کرمان و اداره امور روستایی ،مخزن ۳۰۰ متر مکعبی پس از کلنگ زنی ظرف مدت ۵۰روز با همت اداره آب و فاضلاب اواخر تابستان تکمیل گردید و بعد از آن پیگیر خط اتصال رفت و برگشت بین دو مخرن قدیم و جدید شدیم که باز هم با پیگیری های زیاد به سرانجام رسید .و در ابتدای پاییز به بهره برداری رسید . درفاز بعدی این طرح بزرگ که نزدیک ۲ میلیارد هزینه در بر دارد پیگیر شدیم که لوله گذاری بین چاه اصلی آب شیرین تا مخزن انجام شود که بالاخره با همکاری مسئولین از جمله نماینده محترم و فرماندار ،بخشدار و شورای برنامه ریزی شهرستان به سرانجام رسیدو در تاریخ ۱۸/۱۱/۹۳ کلنگ لوله گذاری زده شد که مردم فهیم منطقه خودشان حضور داشتند و از نزدیک شاهد بودند.که انشالله طبق قولی که داده شد به احتمال زیاد ظرف ۴۵ روز به بهره برداری خواهد رسید.

۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۵۵۵۲۲۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۵۵۸۲۵۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۵۵۸۳۷

در بحث آسفالت در اواخر سال ۹۲با پیگیری های انجام شده توسط دهیارمحترم جناب آقای ابراهیمی از طریق بنیاد مسکن مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به بهسازی روستا اختصاص یافت که اولویت اول مسجد جامع بود که مسیر ازاد نگردید و به دهخواجه یعنی اولویت دوم منتقل شد که بیشتر زیر سازی را خود دهیاری انجام داد و بالاخره اواخر تابستان امسال این طرح نیز به پایان رسید و باز هم در تاریخ ۱۸/۱۱/۹۳ این طرح توسط مسئولین محترم افتتاح گردید.

۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۶۲۴۲۲ ۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۶۲۴۳۴

در بحث ساختمان دهیاری باید عرض شود که با همت شورهای قبل این ساختمان تا مرحله ریختن بتن سقف رسیده بود ولی چندین سال بلاتکلیف مانده بود باز هم با پیگیری های شورا ودهیار مبلغی جهت تکمیل ساختمان و تجهیز آن از اداره کل امور روستایی تخصیص یافت که این ساختمان طوری طراحی گردیده که برای جلسات کلی در سطح روستا بین شورا ها و همچنین شهرداری آینده کاملا مناسب باشد و با تلاش بی وقفه دهیار محترم آقای علیرضا ابراهیمی و همکاری دوستان چه از نظر انشعاب برق و تجهیزات داخلی و محوطه سازی بیرون دقیقا در صبح روز ۱۸/۱۱/۹۳ تکمیل شد و به بهره برداری رسید که تصاویر گویای ایم مطلب هست.

۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۶۳۱۳۸ ۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۶۳۱۰۸

۲۰۱۵۰۲۰۹_۰۹۳۴۵۶

۲۰۱۵۰۲۰۹_۱۲۳۷۰۲

۲۰۱۵۰۲۰۹_۱۲۳۷۳۸

۲۰۱۵۰۲۰۹_۱۲۳۸۰۷

ودر آخر از همه ی مردم عزیز که در مراسم افتتاح شرکت کردند کمال تشکر را داریم که نشان دادند مسئله ی آب برایشان بسیار مهم و همچنیین نشان دادند که نمایندگانشان در امور روستا(شوراها )را کاملا اعتماد دارند و حمایت می کنند. به نظرم شعور بالای مردم این دیار را می رساند که میدانند چگونه مسائل را و از چه کانالی پیگیری کنند و چه موقع باید در صحنه حضور پیدا کنند. به نظرم واقعا باید به این مردم افرین گفت.

و همچنین از همه ی مسئولینی که ما را در انجام رسیدن این طرح ها کمک کردند از جمله جناب آقای دکتر امیری نماینده محترم،امام جمعه شهرستان،فرماندار ،بخشدار و سایر مسئولین بسیار سپاسگذاریم و تشکر میکینم.

مطالب مرتبط

  • morning ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    با سلام
    ما از شما که سهم بسزایی در اطلاع رسانی و به روز کردن سایت دارید و همچنین از مسئولین محترم شهر سیریز که دلسوزانه پیگیر مسائل تا حصول نتیجه هستند کمال تشکر را داریم…

    (0)(0)
    • admin ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱:۵۱ ب٫ظ - پاسخ دادن

      سلام خدمت کاربر گرامیmorning .ممنون نظر لطف جنابعالیست

      (0)(0)
  • مردم ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۳:۰۸ ب٫ظ - پاسخ دادن

    بسیار عالی است و ما بسیار خوشحالیم که پیگیری امور از راه اصلی وقانونی خود در حال انجام است و الحمدولله که بسیاری از مسائلی که قول داده شده بود در حال به بار نشستن است.آفرین به شوراهای فهیم و یک پارچه و آفرین به این مردم متحد. وآفرین به این سایت که اطلاع رسانی میکند

    (0)(0)
  • taha ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۹ ب٫ظ - پاسخ دادن

    ای بابا کجای کارید

    (0)(0)
  • دیدگاه شما