تاریخ ارسال : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت : 8:06 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

سخنان حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند و دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان در جمع مردم خون گرم سیریز مورخ ۱۸/۱۱/ ۹۳

سخنان حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند و دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان در جمع مردم خون گرم سیریز مورخ ۱۱/۱۸/ ۹۳

۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۶۵۶۰۳

در ابتدا حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند ضمن تبریک دهه ی فجر و تشکر از مردم سیریز برای حضور در جلسه گفتند دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. سپس از ولایتمداری و دینداری مردم سیریز سخن گفتن و یکی از مشکلات اخیر جامعه کم توجهی به نماز می باشد که برای فرهنگ سازی بهتر است والدین از کودکی به فرزندان خود به مسله ی نماز بیشتر بپردازن.و همچنین از امید داشتن برای پیشرفت منطقه سخن به میان اوردن.

۲۰۱۵۰۲۰۷_۱۷۱۸۴۲

سپس دکتر امیری نماینده محترم مردم در مجلس شروع به صحبت نمودن و ضمن عرض تبریک دهه ی مبارک فجر و تشکر از مردم منطقه جهت حضور در جلسه گزارش طرح ها و قول هایی دادن که به صورت تیتر در زیر مشاهده می نماید.

۱-پیگیری برای تامین بودجه یکصد میلیونی دیگر برای جا به جایی تیر های برق مانده در مسیر راه

۲-پیگیری برای فعال کردن معدن سادات سیریزی در اینده ای نچندان دور

۳-پیگیری انجام تعهد پیمانکار (آقای شادمان) روکش جاده زرند -سیریز . که نزدیک به ۹ ماه برنده مناقصه شده و باید تاکنون این کار را انجام می شد.

۴-پیگیری برای سفر استاندار محترم کرمان به سیریز و بازدید ایشان از منطقه

۵-پیگیری برای برطرف کردن مشکل گاز سیریز و معدن سادات

۶-تشویق شرکت جنوب ایرانیان برای سرمایه گذاری بیشتر در جهت راه اندازی کارخانه فولاد و کنسانتره و همچنین پیگیری برای رفع موانع آن

۷-پیگیری برای تکمیل پروژه ابرسانی و بهره بردای آب شیرین به خانه ها  از طریق مسئولین در کرمان و تهران

دکتر امیری همچنین از جلسات گذشته که با مسئولین سیریز و ادارات داشتن سخن به میان اوردن و گفتند که بنده با مسئولین شورا (نماینده شورا جناب آقای حمزه ابراهیمی) در ارتباط مستقیم و بسیار نزدیکی هستیم و پیگیر مشکلات سیریز با همکاری دوستان می باشم .و همچنین دکتر امیری گفتن در اینده ای نزدیک سیریز تبدیل به منطقه ی بزرگ می شود.

در خصوص شهر شدن سیریز هم گفتند که این مساله چندین مرتبه مورد پیگیری قرار گرفته که طبق قانون روستا های با جمعیت بیش از ۵۰۰۰ نفر شامل شهر شدن می باشند که طبق امارهای چند سال گذشته موفق به پیگیری شهر شدن سیریز و دشتخاک شدن و حتی کارشناسی به نام ابراهیمی به منطقه برای بازدید امدن و تحقیقات اولیه صورت گرفته که به امید خدا به زودی منظقه سیریز به شهر تبدیل میگردد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما