تاریخ ارسال : ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت : 6:01 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

تبریک “عید نوروز” یا تسلیت “ایام فاطمیه”

شخصی را در نظر بگیرید که پدر و مادر یکی از “اقوام دوستش” از دنیا رفته است و یا این که در بستر بیماری به سر می برند . آنگاه این فرد مطمئنا وقتی به شخص داغدار میرسد با او ابراز همدردی می کندو حتی مراقب است که اندکی تبسم هم روی لبانش جاری نشود تا مبادا دوستش از او رنجدیده شود چه برسد به اینکه در مقابل او به جشن و سرور بپردازد !!!

شیعیان حتی برای دوستان و اقوام ارزش قائل هستند و در شادی آنها شاد و در ناراحتی هایشان غمگین می شوند و این شادی و غمگینی در خوشحالی و ناراحتی امام زمانشان به اوج خود می رسد .

حال ما نیز نوروز امسال در این شرایط قرار داریم . زیرا در ایام فاطمیه ؛ آقا و سرورمان

صاحب الزمان (عج) داغدار مادرشان حضرت زهرا (س) می باشد . طبیعی است نمی توان در حالیکه مادر سادات در بستر بیماری و رنج به سر می برند ؛ نوروزی سراسر شادی و سرور داشته باشیم .

برخی از افراد مذهبی که شیعه واقعی هستند ؛ به حرمت ایام شهادت حضرت زهرا (س)اعتقاد دارند که باید در نوروز امسال پبراهن مشکی به تن کنند و تبریک گفتن و شیرینی دادن و جشن گرفتن را حرام می دانند .

در حالیکه مردم ایران به پخش سریالهایی با مضمون “فاطمیه”و حزن و اندوه در این ایام عادت کرده اند ؛ ما شاهد این بودیم که صدا و سیما در تبلیغ برنامه های نوروزی خود ؛ قصد پخش سریالهای طنز و فکاهی دارد . مردم از صدا وسیما که رسانه ملی می باشد انتظار دارند با پخش این گونه فیلم هایی پا بر اعتقادات شیعه نگذارد . رسانه ملی باید بداند که این اقدام به درد آوردن قلب امام زمان و دهن کجی به اعتقادات شیعه و توهین به مقدسات می باشد .

تقارن عید نوروز با ایام عزای دخت گرامی رسول خدا (ص) حضرت زهرای مرضیه را خدمت همه دلسوختگان و محبین حضرتش تسلیت عرض می نمایم . انشاالله در ظل عنایات حبیبه ی خدا ؛ سالی سر شار از سلامتی و شادکامی را پیش رو داشته باشید .          

نوشته : م – ع

مطالب مرتبط

دیدگاه شما