تاریخ ارسال : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت : 8:23 ب.ظ ۴ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افتتاح سالن فرهنگی ورزشی صالحین سیریز در هفته بسیج

در چهارمین روز از هفته بسیج که با نام بسیج،خودباوری،جهاد علمی نامیده شده طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند ،جناب سرهنگ زمانی فرمانده سپاه شهرستان زرند ،جناب مهندس شهابی بخشدار یزدان اباد و خانواده معظم شهدا سالن چند منظوره صالحین به یاد شهید والامقام ماشالله ابراهیمی رسما به بهره برداری رسید .

1

در چهارمین روز از هفته بسیج که با نام بسیج،خودباوری،جهاد علمی نامیده شده طی مراسمی با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند ،جناب سرهنگ زمانی فرمانده سپاه شهرستان زرند ،جناب مهندس شهابی نژاد بخشدار یزدان اباد و خانواده معظم شهدا سالن چند منظوره صالحین به یاد شهید والامقام ماشالله ابراهیمی رسما به بهره برداری رسید .

2 3

در آیین افتتاح این سالن جناب سرهنگ زمانی  فرمانده سپاه شهرستان زرند در خصوص اهمیت مکان های مناسب برای حضور جوانان اظهار داشت  این سالن با اهداء یک قطعه زمین توسط حاج محمد ابراهیمی ابوی بزرگوار شهید والا مقام ماشالله ابراهیمی  و با صرف هزینه یکصد و هشتاد میلیون تومان  از طرف سپاه احداث گردید تا موجبات شور و نشاط و تفریحات سالم را در جوانان عزیز این منطقه به وجود آورد .

6

در ادمه مراسم حضرت حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرند  باتوجه به نقش ورزش در تعالی روح و اهداف والاتر اظهار امیدواری کرد تا قشر عزیز جوان و نوجوان با تفریحات سالم در جهت پیشرفت جامعه اسلامی حرکت نمایند .

8

در پایان مراسم با اهدا لوح از جناب آقای حاج محمدابراهیمی ابوی شهید ماشالله ابراهیمی اهدا کننده زمین سالن و نصرالله ابراهیمی اخوی شهید والا مقام ماشالله ابراهیمی از طرف  خانواده شهید که پیگیر احداث این سالن بودند تقدیر وتشکر به عمل آمد.

9 10 11

 

مطالب مرتبط

  • جری ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۸:۰۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام سالنی که هیچی نداره افتتاح میکنند برا چی سالنی که اختیارش دسته کسی نیست برق نداره تا بچها سرو صدا دادند درو قفل میکنند و از سالن بیرونشون میکنند این است روستایی ورزشی ما

    (0)(3)
    • دوست ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ - ۱:۴۵ ب٫ظ - پاسخ دادن

      در جواب کاربر گرامی جری عزیز.نمیدانیم شما هم جزءورزشکاران در سالن حضور داشتید یانه .من خودم از بچه های سالن ورزشی بودم آن زمان ، درسته درب های سالن قفل شد برق قطع گردید ولی علت آن فقط سر و صدا نبود علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی تا نیمه شب آن هم در ماه مبارک رمضان که مردم باید سحرگاه بیدار شوند مسائل دیگری نیز بود که جای آن در اینجا نیست که ذکر شود یعنی در شان جوان ورزشکار سیریزی چنین کاری نیست.انصاف باید لجاظ گردد

      (0)(0)
  • من و تو میشیم ما ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۴:۱۷ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام
    انتقاد جناب جری کاملا صحیح
    اما نیمه پر لیوان رو ببینیم بهتره، انشاء الله باز هم شاهد ساخت چنین فضاهای ورزشی از طرف سپاه و خانواده های معظم شهدا باشیم باشیم.

    (1)(0)
  • Noroz ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۳:۰۷ ب٫ظ - پاسخ دادن

    سلام به دوستان همشهری و سلام به بچه های سایت.از خانواده شهید و سپاه سپاسگذاریم که موجبات ورزش را برای جوانان منطقه به وجود اوردند.انشالله شاهد برنامه های بعدی و افتتاح طرح های بسیار خوب دیگر باشیم

    (1)(0)
  • دیدگاه شما