تاریخ ارسال : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت : 6:39 ب.ظ ۱ نظر
Print Friendly, PDF & Email

سیریز را دریابیم که فردا دیر است

عزیزان هم ولایتی :

بی توجهی به سیریز از سوی مسئولین ؛ حاصل تلاش جمعی و برنامه ریزی شده ی گروهی از هم ولایتیهای خودمان است که کم و بیش متاسفانه هر روز چشممان به جمالشان روشن می شود . آری کسانی را می گویم که فقط نام شورا بودن را با خود یدک می کشند ولی در عمل بخاری از آنها بلند نمی شود . گر چه در ظاهر خود را خادم مردم و دلسوز روستا می دانند ولی در باطن گرگی هستند در لباس میش که تنها کمر به نابودی سیریز بسته اند و پیشرفت و توسعه ی سیریز را مانع بزرگی بر سر راه رسیدن به خواسته های نامشروع خود می دانند و به همین دلیل از هیچ اقدامی در جهت سنگ اندازی و ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت سیریز دریغ نمی کنند . چرا سیریز با این همه پتانسیل هنوز که هنوز است در فقر و فلاکت و عقب افتادگی مانده است ؟ چرا مشکلات جوانان سیریز از جمله بیکاری آنان روز به روز بیشتر می شود ؟ چرا گلزار شهدا و باز سازی امام زاده پس از سالها هنوز بهره برداری نشده است ؟ چرا به جای یک بیمارستان مجهز باید یک مرکز درمانی کوچک با حداقل امکانات داشته باشیم ؟ چرا اکثر تحصیل کرده ها و نخبه های روستا سر از شهرهای دیگر در می آورند ؟چرا بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب مردم ما نباید آب آشامیدنی سالم ؛ جاده آسفالته مناسب و … داشته باشند ؟ چه کسی باید جوابگوی این مشکلات و هزاران مشکل دیگر که اشاره ای به آنها نشد باشد ؟

خلاصه اینکه تا به حال نه خودمان به فکر خودمان بوده ایم وحقمان را مطالبه کرده ایم و نه شوراهای نالایقمان و نه مسئولین درد نشناس شهری و استانمان .  پس عزیزان بیایید چشم و گوشمان را در انتخابات شوراها باز کنیم . نگذاریم مجددا نا اهلان و نالایقان وارد صحنه انتخابات شوند .  باید به مردم هشدار داد که مانند سالهای قبل ؛ احساسی و طایفه ای عمل نکنند و واقعا به کسانی رای دهند که صلاحیت این کار را دارند .

عزیزان فردی که روزگار خود را با تمسخر دیگران وبا کلاه گذاشتن سر مردم از راههای گوناگون می گذراند به درد نماینده مردم در شورا نمی خورد .

                                از ما گفتن بود خواهی سخنم تلخ شنو ؛ خواه شیرین….

                                                                                                          م

مطالب مرتبط

  • حميد ۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۵:۴۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    سلام موافقتم را با این نظر اعالام میکنم

    (0)(0)
  • دیدگاه شما