تاریخ ارسال : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت : 6:21 ب.ظ دیدگاه‌ها برای بهره برداری از چند طرح عمرانی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در حومه زرند ومنطقه سیریز بسته هستند نظر
Print Friendly, PDF & Email

بهره برداری از چند طرح عمرانی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در حومه زرند ومنطقه سیریز

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر چند طرح عمرانی در زرند و منطقه سیریز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید .

 

b13 82

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ده طرح عمرانی در بخش مرکزی و یزدان آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

از مهمترین طرح های افتتاح امروز می توان به بهره برداری از زیر سازی، آسفالت معابر نعیم آباد با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور خنجری فرماندار زرند، بخشدار یزدان آباد، جمعی از رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و امام جمعه یزدان آباد از پارک شورای روستای شعبجره بهره برداری شد.

فرماندار زرند هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد راه اندازی این پارک بتواند باعث رونق این روستا شود.

همچنین افتتاح و بهره برداری از آنتن BTS  حصن نیز از دیگر برنامه های این روز بود.

یزدانی سرپرست اداره مخابرات زرند هزینه اجرای این طرح را چهار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این آنتن بخش وسیعی از روستاهای حصن و سنگ سی ریز از آنتن دهی خوبی بهره مند خواهند شد.

افتتاح مجتمع دامپروری و پرورش گوسفند روستای فرح آباد با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال از دیگر طرح های ششمین روز دهه مبارک فجر بود.

استخر ذخیر آب و پرورش ماهی نیز با اعتبار یک میلیارد ریال در سنگ سی ریز بهره برداری رسید و در این مراسم دکتر رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان و هیئت همراه حضور داشتند.

سپس فرماندار زرند و هیئت همراه به دیدن مسابقه شتر دوانی و برگزاری مسابقه بومی محلی سنگ سی ریز رفتند.

پروژه کلنگ زنی ساخت اورژانس ۱۱۵ چهار راه سنگ نیز با حضور فرماندار زرند به زمین زده شد. ساخت این مجموعه نیز توسط خیر نیکوکار رهنما تأمین خواهد شد.

فرماندار زرند در این مراسمات ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجام گرفته این طرح ها را در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم دانست و اظهار امیدواری کرد در طی سال آینده بتوانیم با تأمین اعتبارات لازم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

IMG_8248 IMG_8250

 

مطالب مرتبط

Comments are closed.