تاریخ ارسال : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت : 12:47 ب.ظ ۳ نظر
Print Friendly, PDF & Email

…دسته گلی که شورای سیریز به آب داد …

همان طور که کم و بیش در جریان هستیم؛ اتّفاق خوشایندی که در دولتهای قبلی رخ نداد ودر دولتهای بعدی هم مطمئنا هم رخ نخواهد داد؛ امروز در سیریز ما به وقوع پیوست و آن حضور ریاست جموری در سیریز بود . ما این حضور را به فال نیک می گیریم . امّا بحث ما این است ؛معمولا در هر بازدیدی که از یک منطقه صورت می گیرد ؛ رسم بر این است که اول مردم در جریان امر قرار می گیرند و سپس مقدمات استقبال و دیگر کارها فراهم می شود . سوالی که ما به شدت خواهان پاسخگویی آن از طرف به اصطلاح دلسوزان منطقه هستیم این است که چرا و به چه دلیل مردم در جریان این سفر واین بازدید که شاید دیگر تکرار نشود قرار نگرفتند؟ چرا اعضای بلانسبت محترم شورا زمینه ی حضور مردم در کنار ریاست جمهوری را فراهم نکردند؟مردمی که هزاران حرف نگفته در سینه ی سوخته شان بود و می توانستند در این فرصت طلایی عقده ی دل باز کنند و از کمبودها و مشکلات و نامردیهایی که در حق سیریز وسیریزی می شود بگویند . تنها عده ی کمی هم که حضور داشتند توسط یکی از اعضای… شورا شدیدا از نزدیک شدن به رئیس جمهور منع می شدند .

آقایان ازچه چیزی احساس خطر می کردند؟ کدام منافع خویش را در خطر می دیدند ؟ از طرح کدام مسئله توسط مردم بیم داشتند ؟ چه رودربایستی با بخشدار و فرماندار و استاندار دارند ؟ و….

آقایان ؛ نگران از دست دادن موقعیت خود در نزد اربابان جیره خورخود هستند . دلشان برای من وشما نمی سوزد . برای آنها مهم است که شما مردم نتوانید حرف دلتان را بزنید . نتوانید پتّه ی آنها را روی آب بریزید و رسوای خلقشان کنید . نتوانید از بخشداری و فرمانداری و استانداری که عملا جز خیانت به سیریز کار دیگری برای مردم انجام ندادند انتقاد کنید .

آقایان از ریختن آبروی خود می ترسیدند . می خواهند که شما مردم همین طور در منجلاب سختی و مشکلات دست و پا بزنید و کسی از حال و روزتان خبر نداشته باشد .

ولی از حق که  نگذریم بودند جوانان برومند و گمنامی که آستین همت بالا زده و با نوشتن نامه و تهیه عکس از جای جای روستا صدای شما مردم را به گوش رئیس جمهور رساندند . و به اعضای شورا ثابت کردند که هنوز یک جو غیرت در وجود خود دارند که از حق مردم دفاع کنند .و با این کار خود ؛ دین خود را نسبت به مردم و سیریز ادا کردند .

حال باید دید که اعضای به اصطلاح محترم شورا ؛ امشب را با وجدانی آسوده سر به بالش می گذارند یابه فکر روزی می افتند که ؛ کی و کجا ؛ آه جگرسوز مردم دامن ناپاک آنها را فرا می گیرد . وااااااااااااااااااااااا ی به آن روز.                                          م-

مطالب مرتبط

  • sirizi ۱۳۹۲/۰۳/۰۱ - ۵:۴۳ ق٫ظ - پاسخ دادن

    یعنی خاک …… چنین شورایی .ما شورا نداشته باشیم بیشتر پیشرفت میکنیم.
    ملت از آمریکا و اسراییل اعلام انزجار میکنند ولی ماباید از این بی لیاقتا…

    (0)(0)
  • love me p ۱۳۹۲/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰ ب٫ظ - پاسخ دادن

    دیروز کسانی بودند که ۸سال جناب رئیس جمهور را تخریب کردند…کسانی که نه تنها بهش رای ندادندبلکه فحش و دشنامش دادند اما دیروز از نزدیک ملاقاتش کردند و باهاش دست دادند و روبوسی کردند.کسانی بودند که مریدش بودند و بهش رای داده بودند که آنجا نتوانستند از نزدیک ملاقاتش کنند.اما مسئله ی مهمتر درباره ی بعضی شوراهای دست پرورده افرادی چون بخشدار بودند که به اتفاق بخشدار و حتی استاندار نگذاشتند مردم با رئیس جمهور حرف بزنندو مسئله دیگر پذیرایی بودکه آقای ایکس…..باآوردن ماشین خود و پر بودن صندوق عقب ماشینش که به اصطلاح خودش شورا بود نصف بسته های آبمیوه و کیک را با خودشان بردند و به مردم ندادند.حتی از ده تا بسته آبمیوه هم نان میخورند.واااااااااای بر تو و امثال تووووو.جواب خدا را چطور میخواهی بدی.؟؟؟؟؟؟؟؟

    (0)(0)
  • safa ۱۳۹۲/۰۳/۰۵ - ۳:۳۴ ق٫ظ - پاسخ دادن

    ماکه نبودیم ببینیم چه خبربوده اونجا ولی مطمئنم که این کارهااز شوراهابعید نیست!الان وقتشه که مردم ساده سیریز راهوشیارکنیدکه به همچین آدمهای به فکرمنافع ومقام خودباشی دیگر اعتماد نکند!!!درضمن مطلب نویسی- اعلام نظر واهمیت دادن به وب سایت روستا قابل تقدیر وتشکره!

    (0)(0)
  • دیدگاه شما