تاریخ ارسال : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت : 6:17 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

دولت لایحه یک و نیم میلیارد دلاری ایجاد اشتغال در روستاها را به مجلس داد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با اجازه مقام معظم رهبری لایحه یک و نیم میلیارد دلاری ایجاد اشتغال در روستاها را به مجلس شورای اسلامی داده است.

سیدمهدی مقدسی روز چهارشنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در کمیجان برگزار شد، افزود: بررسی این لایحه هفته آینده در نخستین فرصت توسط مجلس شورای اسلامی انجام می شود و نمایندگان نیز برای اجرایی شدن آن رای خوبی می دهند.
وی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده قرار است وزارت نفت معادل ۳۰ هزار میلیارد ریال قیر برای بهسازی و بازسازی راه های روستایی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد که نیاز است مسئولان استانی بکوشند تا سهم مناسبی از این ردیف ملی برای استان داشته باشند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی توجه به مناطق محروم و برگزاری نشست های اقتصاد مقاومتی توسط استانداری استان مرکزی در روستاها را کار ارزشمندی دانست بیان کرد: توجه به مناطق محروم، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در این مناطق از خواسته های مردم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.
مقدسی گفت: نیاز است مدیران وقت را به گونه ای مدیریت کنند که بتوانند با حضور در مناطق محروم به خواسته ها و مشکلات مردم نیز رسیدگی کنند.
وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید اجرای ۲ طرح اساسی و ارزشمند را برای رفع مشکلات مردم در شهرستان های مختلف در دستور کار خود قرار دهند تا علاوه بر رفع مشکلات مردم کارهای ارزشمندی را در طول دوران مدیریت برای مردم به یادگار بگذارند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران و مسئولان استانی باید با دعوت از وزاری بهداشت و درمان و راه و شهرسازی به استان و شهرستان های خمین و کمیجان مشکلات و خواسته های مردم را به آنان منتقل کنند.
کمیجان یکی از شهرستان های ۱۲گانه استان مرکزی است که با جمعیت حدود ۴۰ هزار نفر در ۹۷ کیلومتری شهرستان اراک قرار گرفته است.

 

 

 

.

منبع:ایرانا

مطالب مرتبط

دیدگاه شما