تاریخ ارسال : ۱۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت : 2:42 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

*باز هم تعطیلی پمپ بنزین سیریز و عدم توزیع بنزین/شایعات مبنی بر مخلوط شدن بنزین و گازوئیل*

 

*باز هم تعطیلی پمپ بنزین سیریز و عدم توزیع بنزین/شایعات مبنی بر مخلوط شدن بنزین و گازوئیل*


پرتال اطلاع رسانی سیریز : مشکلات جایگاه پمپ بنزین شهر سیریز تمامی ندارد برای چندمین مرتبه و این بار ۲ روز است که تعطیل و بنزین دراین جایگاه توزیع نمی شود .

شایعاتی مبنی بر نبود بنزین، نبود تانکر حمل سوخت از شرکت نفت به جایگاه و همچنین مخلوط شدن گازوئیل و بنزین در مخازن پمپ به گوش می رسد .

با توجه به این شایعات پرتال اطلاع رسانی سیریز طی تماسی از مسئول شرکت نفت شهرستان زرند جویای عدم توزیع بنزین و شایعات شد.

ایشان ضمن عذر خواهی ، گفت: که قادر نیستند اطلاعات در این خصوص را در اختیارمان قرار دهند ولی تمام تلاش و سعی بر این است که پمپ سیریز هرچه سریعتر شروع به توزیع بنزین نماید .

به نظر می آید مشکلات این پمپ تمامی ندارد. از به موقع نرسیدن بنزین گرفته تا حوادث وشایعات این‌چنینی که اگر درست باشد، باید به طور جدی با متخلفین این امر برخورد شود .

با توجه به فاصله ۶۰ تا ۱۰۰ کیلومتری شهر سیریز تا اولین جایگاه سوخت شهرهای همجوار، کوتاهی و خطاهایی که باعث کمبود و نبود بنزین جایگاه سیریز شده ، مشکلات بسیاری برای خودروهای امدادی ، انتظامی ، مردم منطقه و همچنین مسافران و رهگذران محور مواصلاتی به وجود آورده است. از این قبیل مسائل نباید به راحتی گذشت کرد .

از مسئولین مربوطه خواهشمندیم نسبت به پیگیری و مرتفع کردن مشکلات این جایگاه هر چه سریعتر اقدام نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما