تاریخ ارسال : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت : 9:56 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

ایمنی جاده زرند-سیریز/ مدیرکل راهداری: نیازمند چاره اساسی هستیم

پرتال خبری سیریز: ایمنی جاده‌ زرند- سیریز کرمان بعد از تصادفی که پنج کشته داشت حالا بیشتر زیر ذره‌بین رفته و راهداری می‌گوید باتوجه به تردد کامیون‌های معادن نیازمند چاره اساسی هستیم.

اعتراض رانندگان و اهالی شمال کرمان حالا افزایش یافته و تاکید دارند مسئولان متولی باید زیرساخت لازم را برای ارتقای ایمنی این جاده فراهم کنند.

این درحالیست که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز معتقد است: معادن موجود در مسیر جاده سیریز – زرند همچون معدن سنگ آهن جلال آباد ترکیب ترافیکی این محور را برهم زده و نیازمند فکری اساسی است.

احسان عراقی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون خودروهای سواری در این مسیر تردد داشتند و اکنون کامیون های معدنی با بار سنگین تردد می کنند و همین امر ایمنی جاده را پایین آورده است.

وی اظهار داشت: از طرفی خودروهای معادن بافق و استان یزد نیز به بار ترافیکی این محور اضافه شده‌اند لذا رفع مشکل ایمنی این محور نیازمند فکری اساسی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه طی بازدیدی که از محور زرند – سیریز داشتیم، این محور در خط کشی و علایم راهنمایی مشکلی ندارد عنوان کرد: اکنون این جاده باز، تردد در آن برقرار است و مشکلی از این نظر ندارد.

حادثه رانندگی روز پنجشنبه هفته گذشته در محور سیریز – زرند باعث جان باختن پنج تن از شهروندان و همین امر باعث شد که افرادی در اعتراض به ایمنی این محور در روز یکشنبه هفته جاری برای ساعاتی این محور را ببندند که این افراد با دخالت نیروی انتظامی متفرق شدند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما