تاریخ ارسال : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت : 11:23 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

بازدید فرماندار زرند از مرکز دوخت سیریز جامه و واحد بوم گردی بحری سیریز

فرماندار زرند از مرکز دوخت سیریز جامه و واحد بوم گردی بحری سیریز بازدید کرد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه بازدید از مرکز دوخت سیریز جامه  ضمن اشاره به نامگذاری سال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، توسط رهبر فرزانه انقلاب، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد.

خنجری از به ثمر نشستن پیگیری ها در جهت راه اندازی این کارگاه ابراز خرسندی کرد و افزود: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در فاز اول از سوی بخش خصوصی احداث گردیده که زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم نموده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از سرکار خانم لشکری، موسس کارگاه دوخت سیریز جامه در روستای دهنو سیریز، هدف از راه اندازی این مرکزرا ایجاد اشتغال برای خانواده های بی سرپرست، بد سرپرست، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و جوانان جویای کار این روستا عنوان کرد و اظهار داشت: این مجموعه کمک شایانی به خودکفایی خیاطان و خانواده های نیازمند این روستا خواهد کرد.

وی از برنامه ریزی برای توسعه این مرکز خبر داد و افزود : به زودی این مرکز با سه شیفته کردن زمان فعالیت خود، زمیه اشتغال افراد بیشتری فراهم خواهد نمود..

فرماندار زرند همچنین از برنامه ریزی برای ایجاد کارگاه های خیاطی خانگی در منازل سطح این روستا خبر داد .

همچنین نماینده عالی دولت در شهرستان زرند بهترین راه استفاده از پتانسیل های موجود در شهرستان و انرژی نیروهای جوان و کارآمد را راه اندازی اینگونه مراکز اشتغالزایی از سوی بخش خصوصی و حمایت ارگانها و نهادهای متولی دانست .

خنجری در بازدید از پروژه ترمیم واحد بوم گردی خانه بحری سی ریز از زحمات آقای محمد ابراهیمی سرمایه گذار این واحد تقدیر کرد و دستورات ویژه برای رفع موانع موجود بر سر راه راه اندازی این واحد بوم گردی را صادر نمود.

 

 

منبع فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما