تاریخ ارسال : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت : 12:07 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افتتاح پروژه گازرسانی سیریز همزمان ایام مبارک دهه فجر

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز: در مراسمی با حضور نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان ، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان، فرماندار محترم ، امام جمعه شهرستان زرند و بخشدار یزدان آباد درهفتمین روز از دهه ی مبارک فجر با روشن نمودن مشعل در مسجد جامع سیریز بهره برداری از پروژه گاز رسانی انجام شد.
در آغاز مراسم مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین و تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: از دستاورده های انقلاب اسلامی می توان به افتتاح پروژه هایی اشاره کرد که به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان زرند گاز رسانی به دهستان سیریز بوده که به لطف ویاری خداوند به ثمر نشسته است.
مهندس ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان نیز در میان مسئولین و مردم در خصوص مشخصات این پروژه گفت: در اجرای عملیات گازرسانی به دهستان سیریز ،۳۲ کیلومتر خط تغذیه، ۵۳ کیلومتر شبکه،یک ایستگاه تقلیل فشار گاز با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جهت بهره مندی۸۶۷ خانوار اجرا گردیده است که هدیه ای دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم دهستان سیریز می باشد.

همچنین دکتر امیری نماینده محترم مردم شهرستان زرند و کوهبنان در افتتاح گازرسانی دهستان سیریز ضمن تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: تلاش ما این است که چهره فقر را از آبادی ها و شهرها که شهدای زیادی راتقدیم انقلاب کرده اند بزدابیم.
وی افزود: با رسیدن گاز به دهستان سیریز در کمتر از سه ماه همه علمک ها باید نصب شوند و مردم بتوانند از گاز در منازل استفاده کنند.
وی در ادامه افزود : حال که گاز وارد دهستان شده همکاری مردم باید بیشتر باشد. تمام شهرستان زرند بجز دهستان حتکن از نعمت گاز برخوردارند حتکن هم به دلیل صعب العبور بودن متاسفانه موفق به گازرسانی نشده ایم.
دکتر امیری در خصوص پیگیری های پروژه گاز رسانی گفت : برای دهستان سیریز نیز جلسات متعددی در تهران در شرکت ملی گاز در وزارت نفت گذاشته شد تا گاز رسانی شود و باید مردم با هم تعامل داشته باشند و قدری تحمل کنند تا سه ماه آینده ان شاالله همه گاز دارخواهند شد.
دکتر امیری در خصوص برخی مشکلات دهستان سیریز همانند جاده ، زرند سیریز آب و اینترنت گفت : شاید روز نبوده که محور زرند سیریز راپیگیری نکرده باشم وعلیرغم مشغله کاری زیاد پیگیری داشتم تا این کار انجام شود
وی بیان کرد قطعه دوم جاده یزدان آباد به سیریز هم به زودی به مناقصه گذاشته میشود
وی بیان کرد در بحث آب باید همه احساس نگرانی کنیم. در سال زراعی جدید ۴ میلی متر بارندگی داشتیم که کار از بحران هم گذشته باید در مصرف آب صرفه جویی جدی داشت ، هر یک لیوان آب کمتر مصرف شود خدمتی است به فرزندانمان.
دکتر امیری در خصوص اینترنت دهستان نیز گفت : ما از طریق مکاتبات و تماس تلفنی در این خصوص پیگیری کردیم ان شاالله به زودی مشکل پهنای باند و سرعت اینترنت در این منطقه نیز برطرف خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما