تاریخ ارسال : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت : 7:33 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

همایش بزرگ خانواده آسمانی در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) سیریز برگزار شد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ،در ایام فاطمیه و هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ،همایش بزرگ خانواده آسمانی با حضور مشاور و کارشناس برجسته حضرت حجت الاسلام  دهنوی از ساعت ۱۴ در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) و با استقبال شایسته ی خانواده ها برگزار گردید.

حجت الاسلام دهنوی با اشاره با آیه ی  مَن أعرَضَ عَن ذِکرِی فإنّ لَهُ مَعِیشَهً ضَنکاً   آسایش و آرامش  را دو مقوله جدا از هم دانست که آسایش نیازهای جسمی و مادی انسان را تامین می کند که نمونه آن را در میان طبقه ثروتمند جامعه مشاهده می کنیم .

کارشناس برجسته خانواده یاد خدا را  مایه آرامش بشر دانست و  یاد خدا ونماز گزاران حقیقی را به عنوان افرادی  که آرامش خاصی در زندگی دارند معرفی نمود .

حجت الاسلام دهنوی  در بخشی دیگر از سخنان خود حجاب را امنیت برای زن دانست و گوهر وجود  هر زن را به عنوان جواهری معرفی کرد که باید در گنجینه و صدف حجاب قرار گیرد تا از آسیب مصون و محفوظ بماند.

وی ارتباط نامشروع را از آفات مهم بی حجابی و بد حجابی دانست و از دختران و پسران مجرد خواست تا عاقلانه ازدواج و عاشقانه زندگی کنند.

حجت الاسلام دهنوی  در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : حس زیبایی شناختی مرد از طریق چشم و زیبایی خواهی زن از طریق گوش ارضا می شود از دختران و زنان خواست تا نگذارند هر کسی چه در محیط کار ، چه در محیط تحصیل ،در خیابان و چه در فضای مجازی عاطفه خرج آنها کنند.

وی در بخش پایانی خود با اشاره به حدیث “چه بسیار گناه هایی که باعث حسرت می شوند” اضافه کرد سرانجام دیدن فیلمهای مستجهن برای متاهلین سرد مزاجی و ناتوانی جنسی و برای مجرد ها حسرت ،استرس و اضظراب به همراه خواد بود .

در پایان این مراسم توسط حجت الاسلام دهنوی به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما