تاریخ ارسال : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت : 6:28 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

همایش تکریم مادران و همسران شهید در سیریز برگزار شد.

.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز،همزمان با سالروز رحلت جانسوز مادر ادب و سوگ نشین  علقمه  حضرت ام البنین (س) که بعنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نیز نامگذاری شده است ،همایش تکریم مقام  حضرت ام البنین (س) و مادران و همسران شهدا  بعد از اقامه نماز مغرب وعشاء روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه  در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)فتح اباد برگزار گردید .

در این همایش حجت الاسلام غزوی امام جماعت مسجد فتح اباد ضمن خیر مقدم به حاضرین به خصوص خانواده معظم شهدا از حوزه مقاومت و کانون المهدی که در برپایی این مجلس که در نوع خود اولین همایش می باشد تقدیر و تشکر نمود.

در این همایش حضرت حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند ضمن تشکر از بانیان جلسه به شرح زندگی حضرت ام النبین پرداخت و با توجه به آیه قل لا أَسئَلُکُم عَلَیهِ أَجراً إِلاَّ المَوَدَّهَ فِی القُربى‏ خدمت حضرت ام النبین (س)به فرزاندان فاطمه را الگوی بسیار شایسته ای برای همه عاشقان اهل بیت دانست.

حجت الاسلام ابراهیمی  معیار ازدواج امیرالمومنین با حضرت ام البنین (س) شجاعت ،دلیری و اصل و نسب آن بانو دانست  و ثمر این ازدواج ۴ فرزند پسربود که خداوند به ام البنین داد که همیشه فدایی اهل بیت بود و به همه عالمیان درس وفا و ولایت مداری آموختند و هر چهار فرزندش در رکاب سید الشهدا به شهادت رسیده اند .

 

حسن ختام این مراسم مدیحه سرایی مداح اهل بیت کربلایی بقایی بود.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما