تاریخ ارسال : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت : 5:15 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

با حضور وزیر صنعت صورت گرفت کلنگ‌ز‌نی واحد تولید کنسانتره مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوب‌شرق در سیریز

واحد تولید کنسانتره مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان در سیریز کلنگ زنی شد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ، عصر امروز شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۳ با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت ، فدایی سرپرست استانداری کرمان و نمایند ه مردم شهرستان زرند و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی پروژه کارخانه کنسانتره مجتمع ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان در سیریز آغاز شد.
در این مراسم مهندس احرامیان ریاست محترم هیئت مدیره مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان ضمن خیر مقدم به مسئولین و حاضرین در مراسم گفت این پروژه با محصول تولیدی کنسانتره و گندله با ظرفیت یک میلیون و دویست هزارتن امروز کلنگ آن بر زمین خورده و وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وزیر صنعت و معدن در مراسم کلنگ زنی کارخانه کنسانتره سیریز با قدردانی از تلاش بخش خصوصی در توسعه بخش صنعت گفت این پروژه در مدت زمان ۶ماه احداث می شود که با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۳۰۰نفر بطور مستقیم ایجاد می شود .

وی گفت : در این دولت ظرفیت زنجیره فولاد از ۱۶۰میلیون تن به ۲۰۵میلیون تن در مدت ۵ سال افزایش یافته که این کار بزرگی است و تنها با همت بالای مهندسین ، متخصصین و اندیشمندان صورت گرفته است.

شریعتمداری ضمن تقدیر و تشکر از فعالین حوزه صنعت گفت : وجود بخش غیر دولتی و سرمایه گذاری افرادی مانند جناب مهندس احرامیان باعث شده که دولت در جای خود یعنی تامین امنیت ، سیاست خارجی ،سیاست گذاری و تشویق و انگیزه در بخش خصوصی بپردازد .
جناب شریعتمداری در پایان مراسم در جمع مردم منطقه سیریز حضور یافته و از نزدیک به مطالبات آن ها رسیدگی کرد.

جناب وزیر در پایان سفر یک روزه شهرستان زرند از کارگاه دوخت دهستان سیریز بازدید و در جریان فعالیت این واحد تولیدی نیز قرار گرفت.
شایان ذکر است که شورای اسلامی دهستان سیریز نیز درخواست ها و مطالبات دهستان سیریز را به علت حجم سفر کاری وزیر و کمبود وقت به صورت کتبی در اختیار مسئولین امر قرار داده و تا حصول نتیجه پی گیری می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما