تاریخ ارسال : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت : 8:08 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس راه زرند-یزد برگزار شد

سرهنگ نجفی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان:در سال 96 تعداد 27 نفر کشته از سوانح رانندگی در جاده های برون شهری زرند بوده که از این تعداد 6 نفر کشته مربوط به محور زرند-سیریز میباشد. که این آمار در سال جاری تا کنون تعداد 9 نفر بوده که از این تعداد 3 نفر مربوط به محور زرند-سیریز است.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، صبح امروز سه شنبه ۳۰مرداد ماه۹۷  آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس راه زرند-یزد برگزار شد.

سرهنگ یوسف نجفی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در این آیین گفت: سالانه حدود ۱۶ هزار نفر در راههای برون شهری کل کشور در اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست میدهند که مهمترین مولفه جهت کاهش اینگونه آمارهای ناراحت کننده، فرهنگ سازیهای ترافیکی و رانندگی در بین مردم و رانندگان میباشد.

وی با اشاره به آمار  تلفات حوادث رانندگی در استان بیان کرد:آمار فوتی‌های رانندگی در جاده های استان کرمان سال گذشته یک‌هزار و۹۹ نفر جان خود را از دست داده اند و قریب به ۱۵ هزار نفر هم مجروح شده‌اند.
سرهنگ نجفی با اشاره به کاهش آمار تلفات رانندگی درسال های اخیر، تصریح کرد: این کاهش تلفات رانندگی در حالی است که شاهد افزایش اخذ گواهینامه و ورود خودروهای جدید هستیم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته محور زرند-سیریز پرحادثه خیزترین جاده شهرستان بوده، تصریح داشت: در سال ۹۶ تعداد ۲۷ نفر کشته از سوانح رانندگی در جاده های برون شهری زرند بوده که از این تعداد ۶ نفر کشته مربوط به محور زرند-سیریز میباشد. که این آمار در سال جاری تا کنون تعداد ۹ نفر بوده که از این تعداد ۳ نفر مربوط به محور زرند-سیریز است.
وی بعد از محور زرند- سیریز پرحادثه خیز ترین محور برون شهری زرند را محور زرند- کرمان دانست که در سال گذشته تعداد ۵ نفر جان خود را در این محور بر اثر تصادفات و سوانح رانندگی از دست داده اند. که این آمار در سال جاری تا کنون ۱ نفر بوده است.
نجفی گفت: در شهرستان زرند محورهای روستایی بیشترین آمار کشته و مجروح از سوانح رانندگی را به خود اختصاص داده است.
در ادامه علی صادقزاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند بر بهسازی، نوسازی و بازسازی زیر ساخت های جاده ای در سطح شهرستان تاکید و از مصوبات و اقدامات مطلوب شورای ترافیک شهرستان در این راستا خبر داد.

وی همچنین تمرکز برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی، برخورد با رفتارهای ناهنجار رانندگی و ترافیکی به ویژه موتورسواران و تخلفات حادثه ساز آنان، شناسایی نقاط پرتردد و پرتصادف و حادثه خیز شهرستان، ایجاد تسهیل در امر ترافیک و پیگیری برای رفع وقوع تصادفات با همکاری دیگر متولیان امر را خواستار شد.
شایان ذکر است در این آیین ضمن قدردانی از زحمات جناب سروان هوشنگ کاظمی، سروان هادی تند فکر به عنوان رئیس پلیس راه زرند-یزد معرفی شد.

منبع:فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما