تاریخ ارسال : ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت : 3:23 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

افتتاح چند طرح عمرانی و مخابراتی در سیریز

صبح امروز شنبه 97/6/3 همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان زرند چند پروژه عمرانی و مخابراتی در سیریز افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور فرماندار محترم شهرستان زرند و تنی چند از مسولین شهرستان ، چند طرح مختلف عمرانی و مخابراتی در سیریز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

از جمله مهمترین این طرح ها زیرسازی و آسفالت ۲ پروژه در روستای سیریز و روستای موروئیه از توابع دهستان سیریز بود.

در ابتدای مراسم جناب مهندس ترابی بخشدار محترم یزدان آباد به این پروژه ها پرداخت و گفت: پروژه آسفالت روستای سیریز با سرمایه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان از طرح های ملی و همکاری دهیاری صورت گرفت و پروژه دوم آسفالت با سرمایه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در روستای موروئیه به همت بنیاد مسکن شهرستان زرند و دهیاری موروئیه از طرح های استانی آسفالت و اجرا گردیده است.

 

در ادامه جناب مهندس سلطانی رئیس بنیاد مسکن شهرستان زرند  ضمن ارائه گزارشات این پروژه ها همکاری مردم دهستان سیریزرا قابل تحسین دانست و قدر دانی و تشکر کرد .

سپس جناب مهندس خنجری فرماندار شهرستان زرند ضمن گرامیداشت شهدای دولت گفت : این پروژه اولین پروژه است که امسال در هفته دولت در خدمت مردم سیریز هستیم .

خنجری درادامه ضمن تشکر از شوراها و دهیاری و همکاری خوب مردم دهستان سیریز که برای آبادی منطقه خود تلاش و همکاری می کنند؛ گفت: ان شالله بتوانیم توقعات مردم خوبمون رو تا جایی که در توانمان هست این وظیفه را به خوبی انجام بدهیم تا مدیون خون شهدا نباشیم که امنیت و آرامش که الان داریم مدیون آن ها هستیم.

در ادامه نیز آخرین طرح، طرح توسعه ADSL سیریز افتتاح گردید.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما