تاریخ ارسال : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت : 12:44 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

بازدید فرماندار زرند از عملیات بازگشایی و تسطیح جاده روستای همسیج دهستان سیریز

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان، از عملیات آماده سازی جاده جدید روستای همسیج دهستان سیریز بازدید و در جریان آخرین پیشرفت های فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

خنجری در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه با ساخت جاده جدید روستای همسیج دهستان سیریز، مشکلات تردد به این روستا مرتفع خواهد شد، تصریح کرد: این پروژه در قالب عملیات بوته کنی، تسطیح، تیغ زنی و ریگلاژ به طول ۶ کیلومتر در حال انجام میباشد.

فرماندار زرند ضمن قدردانی و تشکر از همکاریهای مدیر و عوامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در آغاز این پروژه، گفت: جاده قدیم این روستا به علت قرار گرفتن در مسیر رودخانه فصلی در زمان بارندگی، مشکلات عدیده ای را برای عبور و مرور به روستا ایجاد می نمود که با بهره برداری از جاده جدید در آینده نزدیک، تردد وسائل نقلیه از این مسیر امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری شهرستان زرند در این بازدید یادآور شد: این پروژه با پیگیریهای دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند و همچنین مساعدت معاونت اداره کل راهداری استان کرمان با در اختیار گذاشتن یک دستگاه بلدوزر، به صورت امانی و تحت نظارت اداره راهداری شهرستان زرند در حال انجام میباشد.

 

.

منبع :روابط عمومی فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما