تاریخ ارسال : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت : 7:18 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

بازدید ریاست محترم اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زرند از طرح های آستان مقدس امامزاده جعفر(ع)سیریز و پیگیری زمین های موقوفه

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ، صبح امروز ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از طرح های در حال اجرا آستان مقدس جعفر (ع) سیریز از نزدیک بازدید کردند .

همچنین بعد از بازدید از آستان مقدس امام زاده جعفر(ع) جلسه  پیگیری زمین های موقوفه ثلثی حاج عبدالباقی فتح آباد سیریز  باحضور رئیس اداره اوقاف، مسئول اجارات و مسئول مشارکت های اوقاف و اعضای شورای اسلامی، دهیارومعتمدین محلی فتح آبادسیریز نیز برگزار شد.

دراین جلسه مقررشد پنج نفربعنوان اعضای ستاد احیا موقوفه به اوقاف زرندمعرفی و برای آنها حکم زده و با اوقاف زرند همکاری نمایند تا زمین های موقوفه مشخص و طبق قانون وقف عمل شود. ضمنامقررgisزمین ها از روز شنبه آینده توسط مهندس هاشمی شروع و تاپایان هفته به اتمام برسد تادراجرای طرح هادی روستا زمینهای موقوفه قرارداده و حق موقوفه ضایع نگردد.

لازم به ذکر است روستای فتح آبادسیریز هفت دانگ می باشد که سه و نیم دانگ متعلق به موقوفه ثلثی حاج عبدالباقی، نیم دانگ متعلق به ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سه دانگ متعلق به مالکین می باشد و قنات روستا دچار خشکسالی شده است و زمین ها اکثرا در طرح مسکونی می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما