تاریخ ارسال : ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت : 11:52 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

نشست مشترک شوراهای اسلامی دهستان با مسیولین معدن سادات جهت پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی



به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز ،عصر امروز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۳  جلسه پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی  با مسئولین معدن سادات سیریز برگزار گردید .
 
این جلسه با حضور اعضای شوراهای اسلامی دهستان سیریز ،  مهندس شجاع  مدیرعامل شرکت ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان ، مهندس بهرام پور مدیر داخلی معدن سادات و دیگر مسئولین معدن برگزار شد.
 
 
در این نشست اعضای شورای اسلامی دهستان  سیریز  مطالبات و پشنهادات خود را ارائه دادند.
 
 در ادامه مهندس بهرام پور  با ارائه گزارشی در مورد نیروهای معدن سادات سیریز گفت حدود ۶۰ درصد(۱۲۸نفر ) از نیروهای  معدن از افراد بومی سیریز ۱۰درصد(۲۲نفر)  از شهرها و روستاهای اطراف سیریز و کرمان  و ۳۰ درصد (۶۴نفر)  غیر بومی از مجموع ۲۱۴ نفر نیرهای معدن  می باشند .
وی بیان کرد که در احداث کارخانجات جدید مطمئنا بیشترین نیروها از نیروهای بومی دهستان سیریز خواهند بود .
 
مهندس بهرام پور  علت نرخ درصد افراد غیر بومی را حضور همیشگی این نیروها در محل کار بیان کرد وگفت در صورت ضرورت می توان از این افراد استفاده کرد.
 
 
مهندس شجاع مدیر عامل ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان ضمن  پوزش از تاخیر در تشکیل  جلسه به درخواست شوراها  دلیل تاخیر پیش آمده را وجود پروژه های متعدد در استان های دیگر بیان کرد،
ایشان در مورد درخواست و مطالبات ارائه شده توسط اعضای شورای اسلامی گفت: وظیفه اخلاقی و عرفی کمک به منطقه و اطرافیان است .
 
وی در ادامه گفت: وجود معدن سادات در منطقه باعث رونق   شده و معدن همیشه عوارض به ادارات مربوطه را پرداخت کرده و می طلبد ادارت مربوطه نیز توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند  .
 
در این مناطق معادن زیادی ثبت شده که نیاز به سرمایه گذاری است و ما نیز با توجه به سرمایه گذاری به فکر توسعه آن در منطقه هستیم و ان شاالله با توجه به گسترش و وسعت سرمایه گذاری در منطقه  مشکلات نیز قطعا برطرف خواهند شد .
 
مهندس شجاع اولین وظیفه را اشتغال در منطقه دانست و گفت ایجاد اشتغال بهترین و بزرگترین کمکی است که می توانیم انجام دهیم .
 در آینده به فکر ایجاد مرکز فنی و حرفه ای و آموزش افراد بومی منطقه هستیم و همت مردم‌نیز مطمئنا کمک خواهد کرد .
 
وی در ادامه بیان کرد ما پیگیریم در کنار معدن سنگ آهن ، کارخانجات دیگری نیز احداث شود که قطعا به اشتغال و اقتصاد منطقه نیز کمک خواهد کرد .
 
در نهایت مدیر عامل شرکت شرکت ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان ،افزایش ۵۰درصدی کمک مادی خود به دهستان را به عنوان برآورده شده  بالفعل بخشی از مطالبات و همچنین همکاری مادی و معنوی در اجرای پروژه های عمرانی دهستان را اعلام کردند .
 
که قطعا اعطای این امتیاز از طرف ایشان، قدرت فعالیت شوراها و دهیاری در ابادانی منظقه نسبت به گذشته افزایش خواهد داد











مطالب مرتبط

دیدگاه شما