تاریخ ارسال : ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت : 7:01 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برتری تیم شهدای سیریز در برابر هزار کرمان و صعود از گروه خود به مرحله ی نیم نهایی لیگ یک استان

یگ گام تا صعود تیم شهدای سیریز به لیگ برتر استان کرمان

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز : عصر امروز جمعه ٩فروردین ١٣٩٨ تیم شهدای سیریز زرند با برتری ۲ بر ۱ مقابل تیم هزار کرمان به مرحله ی نیم نهایی لیک یک استان صعود کرد.
عباس حسن زاده مربی تیم شهدای سیریز ضمن تبریک به مردم خوب و ورزشکار شهرستان زرند گفت : با توجه به برد این دیدار وتلاش بازیکنان و کادر فنی تیم به مرحله نیم نهایی لیگ یک استان کرمان صعود کردیم .

وی در ادامه بیان کرد : مسابقات فوتبال لیگ یک استان با حضور ۱۳ تیم در ٢ گروه و به صورت دوره‌ای ( رفت و برگشت) پیگیری می‌شود. تیم شهدای سیریز با ۲۳ امتیار و یک بازی مانده در گروه b به مرحله نیم نهایی صعود کرد.

حسن زاده گفت : تیم شهدای سیریز با دوم گروه a به صورت ۱ دیدار رفت و برگشت بازی خواهد کرد که در صورت برد به سوپر لیگ استان صعود خواهد کرد.

مربی تیم شهدای سیریز در ادامه بیان کرد: تیم فوتبال شهدای سیریز تا کنون با ۱۱ بازی انجام شده ، ۲ باخت ،۲ مساوی و ۷برد در کارنامه خود به مرحله بعدی مسابقات لیگ یک استان صعود کرد .

شایان ذکر است گل های این دیدار (یک گل حسین عباس زاده،یک گل حسین عباس زاده کلانتر) به ثمر رساندند.
پرتال اطلاع رسانی سیریز : قهرمانی تیم فوتبال شهدای سیریز و صعود ازگروه b مسابقات استان به دور نیم نهایی لیگ یک استان را به بازیکنان، کادر فنی، خانواده های گرامی شان و جامعه فوتبال و ورزش شهرستان زرند به ویژه مردم سیریز تبریک عرض می نماید.
اکنون دیگر تیم خوب فوتبال شهرمان با کارنامه درخشان خود تبدیل به یکی از قدرت های استان گردیده که نشان از قدرت بلامنازع تیم فوتبال شهدای سیریز دارد.
امیدواریم در ادامه این روند موفقیت آمیز، تیم فوتبال شهرمان نیز برای اولین بار در تاریخ فوتبال به لیگ برتر استان صعود کرده ، امید و نشاط روزافزون جوانان عزیز شهرمان شود.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما