تاریخ ارسال : ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت : 8:24 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مسابقات عیدانه ویژه نوروز۹۸ درسیریز برگزار شد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز :حسین عباس زاده نماینده ورزش سیریز گفت: مسابقات عیدانه در ٧ رشته انجام شد. این مسابقات در رشته های فوتبال ، طناب کشی،تنیس روی میز ، مچ اندازی ، فوتبال پیشکسوتان ،والیبال بانوان،دو میدانی و قویترین مردان سیریز برگزار شد.
مسابقات عیدانه با مسابقات فوتبال آغاز و با حضور ۶ تیم به صورت دوره ای پیگیری شد که در پایان تیم شهید حمیدرضا حسن زاده مقام نخست ، تیم کاشی رضایی مقام دوم را از آن خود کردند و تیم امام زاده جعفر(ع) به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد .
در بخش بازیکنان آقای محمد جنتی به عنوان بازیکن اخلاق، آقایان علیرضا جعفری و محمدرضا شمس الدینی مشترکا به عنوان آقای گل و آقای سید محمد پور حسینی به عنوان بهترین دروازبان انتخاب شدند .
مسئول برگزاری مسابقات جام فوتبال نوروز ۹۸ آقای عباس حسن زاده بود.
در ادامه مسابقات عیدانه نوروز ۹۸ مسابقات والیبال بانوان با قهرمانی تیم اتحاد به پایان رسید. این مسابقات با حضور ۴ تیم به صورت دوره ای برگزار و در پایان تیم های اتحاد و آکادمی هنر به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند،
مسئولیت برگزاری مسابقات والیبال بانوان بر عهده ی سر کار خانم فهیمه عباسزاده و سرکار خانم محدثه جعفری بود.

در ادامه مسابقات عیدانه نوروز۹۸  مسابقات تنیس روی میز با حضور۱۴ شرکت کننده بیاد شهید شیر علی حسن زاده  پیگیری شد .در پایان مسابقات آقایان حسین عباس زاده ،محمود حسن زاده و مرتضی عباس زاده به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند .

حامی مالی مسابقه تنیس روی میز خانواده شهید والا مقام شیر علی حسن زاده و مسئول برگزاری این مسابقه اقای محمود حسن زاده بودند.

مسابقه طناب کشی نیز با حضور ۳ تیم در سیریز برگزار و در پایان تیم شهید صفر ایزدی مقام نخست را از آن خود کرد.
مسئول برگزاری مسابقات طناب کشی آقای حمیدرضا عباس زاده بود.

 

در ادامه ی مسابقات عیدانه نوروز در رشته مچ اندازی با حضور ۱۹ شرکت کننده در گروه های وزنی ۸۵+ و ۸۵- کیلوگرم و گروه چپ دستان در سالن صالحین دهخواجه سیریز برگزار شد.
در وزن ۸۵+کیلوگرم‌ اسماعیل سلاجقه نفر اول ، علی حسن زاده و مهدی علی بیگی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن ۸۵- کیلوگرم نبی الله حسن زاده ، علیرضا جعفری و علی اصغر شمس الدینی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
و در گروه چپ دستان محمود حسن زاده ، روح الله ابراهیمی و حسین عسکری عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین اقای نبی الله حسن زاده عنوان قهرمان قهرمانان(مستر سیریز) این مسابقات را از آن خود کرد.

داوری این دوره از مسابقات بر عهده ی جناب آقای امین عسکری بود.همچنین مسابقات قویترین مردان سیریز در محل دبیرستان شهید علی بیگی سیریز برگزار شد .
این مسابقات با حضور ۹ ورزشکار در دسته وزنی آزاد و با پنج آیتم حمل کیسه های ۴۰ کیلویی، کنده ۴۰ کیلو گرم، غلتاندن لاستیک،کشیدن خودرو و آیتم چند گانه ( حمل گونی ۴۰ کیلویی،غلتاندن لاستیک ،و کنده) برگزار شد.

در پایان با توجه به برابر بودن امتیازات آقایان حجت علی بیگی و ایمان عسکری به صورت مشترک به عنوان نفر اول بعد از اجرای آیتم سه گانه آقای حجت علی بیگی توانست عنوان اول را از آن خود کند و همچنین آقایان ایمان عسکری و اسماعیل سلاجقه به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

جایزه مسابقه برای نفر اول کمربند قویترین مردسیریز و همچنین کارت هدیه ۵ میلیون ریالی از طرف رستوران شب های کویر حامی مالی این
مسابقه در نظرگرفته شده است که اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است مسابقه قویترین ‌مردان سیریز با مشارکت نماینده ورزش ، آکادمی هنر سیریز و آقای احسان حسن زاده بعنوان برگزارکننده رقابت برگزار گردید .
این رقابت با نظارت آقای محمد نصیری نایب رئیس فدراسیون بدنسازی کشور و داوری آقای ابوذر پور باقری قویترین مرد استان کرمان برگزار شد.

مسابقات فوتبال جام پیشکسوتان نوروز ۹۸ با قهرمانی تیم شهید حسین عباس زاده به پایان رسید.
این مسابقات باحضور۴۲ پیشکسوت در رده سنی ۳۵ سال به بالا و در قالب ۶ تیم در ۲ گروه ۳تیمه برگزار گردید .
در این مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود و در نهایت به صورت ضربدری به رقابت پرداختند که در پایان تیم های شهید حسین عباسزاده مقام اول و تیم شهید ماشالله میرزایی مقام دوم را از آن خود کردند .
مسابقات فوتبال پیشکسوتان به سرپرستی آقای علی عباس زاده برگزار گردید.

در آخرین مسابقه عیدانه نوروز ۹۸ در صبح روز جمعه١٣٩٨/۰١/١۶ مسابقه دو میدانی با حضور ۲۵ شرکت کننده از محل تکیه حضرت ابوالفضل فتح آباد آغاز و در اواسط خیابان شهید زکی زاده به پایان رسید که آقایان سعید کرمی ،محسن جعفری و محمدمهدی جعفری عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
حامی مالی مسابقه دو میدانی خانواده مرحوم جانباز سید جواد حسینی پور و مسئول برگزاری این مسابقه اقای مسلم عباس زاده بودند.

حسین عباس زاده نماینده ورزش سیریز در ادامه افزود: برگزاری و حضور مردم در برنامه های متنوع نوروزی موجب توسعه ورزش همگانی در این بخش خواهد شد و جذب استعدادها در تمامی رشته های ورزشی امکان پذیر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما