تاریخ ارسال : ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت : 8:07 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

منطقه سیریز زرند را به قطب بزرگ صنعت و معدن کشور تبدیل خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با مدیرعامل مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوبشرق ایرانیان:رویکرد مدیریت جدید تیم اجرایی شهرستان، حمایت ویژه از سرمایه گذاران است.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز، روز گذشته محمدرضا شجاع، مدیرعامل مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوبشرق ایرانیان با علی صادق زاده سرپرست فرمانداری دیدار نمود.

صادق زاده در این دیدار از رویکرد مدیریت جدید تیم اجرایی شهرستان جهت حمایت ویژه از سرمایه گذاری سرمایه گذاران در شهرستان خبر داد.

سرپرست فرمانداری زرند گفت: تلاش جهت پیشرفت بیش از پیش معادن سنگ آهن سادات سیریز از سوی این شرکت را به فال نیک می گیریم و به ظرفیت ها و پتانسیل فوق العاده شرکت ذوب آهن جنوبشرق ایرانیان جهت توسعه روز افزون بخش صنایع و معادن شهرستان زرند معتقدیم.

وی در ادامه با اشاره به احداث کنستانتره سنگ آهن سیریز از سوی این شرکت، بر تامین و جذب حداکثری نیروی بومی تاکید کرد و اظهار داشت: هرگونه اقدام در بخش صنایع و معادن بایستی با هماهنگی دستگاه عالی اجرایی شهرستان صورت گیرد و در این زمینه تمامی مسائل را بصورت ویژه رصد خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در پایان خواستارهمکاری و تعامل بیش از پیش مجتمع ذوب آهن جنوبشرق ایرانیان جهت ایجاد ساختارهای فرهنگی و اجتماعی در شهرستان زرند شد.

در ادامه مدیرعامل مجتمع ذوب آهن جنوبشرق ایرانیان نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت سرپرست جدید فرمانداری زرند جهت توسعه بخش صنایع و معادن شهرستان، تصریح کرد: ما به دنبال تحول عظیم صنعتی و معدنی جهت فرآوری و تولید چرخه کامل شمش فولاد و انقلاب شغلی در منطقه سیریز زرند هستیم.

محمدرضا شجاع  در همین راستا از افتتاح کارخانه کنستانتره سنگ آهن سیریز به ظرفیت یک میلیون تن در سال و با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، حداکثر تا پایان سال جاری خبر داد و پیشرفت فیزیکی این پروژه عظیم را تا کنون بالای ۷۰ درصد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از بزرگترین افتخارات شرکت جنوبشرق ایرانیان در احداث کارخانه کنستانتره سیریز، به کار گیری ۱۰۰ درصدی دستگاههای تولید داخل و کاملا ایرانی است، سیاست کلی شرکت فوق را جذب نیروی کار بومی جهت بهره وری حداکثری دانست.

مهندس شجاع همچنین بیان داشت: افق آینده این شرکت پس از راه اندازی کارخانه کنستانتره، احداث و ساخت کارخانجات گندله سنگ آهن با ظرفیت یک میلیون تن و آهن اسفنجی با ظرفیت ۸۰۰ هزارتن درسال می باشد.

وی در پایان خواستارهمکاری دستگاههای اجرایی خصوصاً فرمانداری شهرستان درتأمین خط ویژه گاز و برق جهت احداث کارخانجات گندله و آهن اسفنجی شد.

 

 

.

/منبع فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما