تاریخ ارسال : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت : 9:40 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

جلسه بررسی مشکلات حوزه ریلی با حضور مدیریت محترم پایانه بین المللی راه آهن زرند و شورای شهر سیریز برگزار شد.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز صبح امروز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۶ جلسه بررسی مشکلات ریلی با حضور مدیریت محترم پایانه بین المللی راه آهن زرند و شورای شهر سیریز در منطقه سیریز برگزار شد.

مهندس منصوری مدیریت محترم پایانه بین المللی راه آهن زرند نخستین و مهمترین مشکل را نقاط حادثه خیز و خطرآفرین برای ساکنان حریم راه آهن دانست و گفت : یکی از نقاط حادثه خیر مسیر آرامستان و امامزاده جعفر(ع) سیریز است که در حریم ریلی قرار دارد و با توجه به عمومیت مکان احتمال بروز حادثه در این منطقه زیاد است .

وی همچنین در ادامه گفت: گزارشات زیادی در خصوص نزدیکی عابران به خط ریلی و امکان بروز حوادث جبران ناپذیرشده است.
وی در ادامه عنوان کرد با توجه به احداث پل محور مواصلاتی زرند – یزد در نزدیکی آرامستان و امامزاده عموما قطار هایی که از سمت زرند به سیریز سیر می کنند از دید کافی و مناسب برخوردار نیستند و ورود عابران به حاشیه ریلی بسیار خطر آفرین خواهد بود .لازمه جلوگیری از بروز حوادث دلخراش حصار کشی این منطقه می باشد که عزم شورای شهر و راه آهن را می طلبد تا با همکاری یکدیگر مشکل این منطقه مرتفع گردد که در جلسه مصوب شد با همکاری طرفین راه آهن و شورای شهر اجرا گردد.

مهندس ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شهر سیریز آماده هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه راه آهن در شهرستان زرند هستیم.

رئیس شورای شهر سیریز گفت. پس از بازدید از محل پیشنهاد شد تا از محل تقاطع رودخانه فصلی که در سال های اخیر هم به راه آهن و هم به کشاورزان خسارتی جدی وارد شده است از طریق فرمانداری و دستگاه های مربوطه موضوع در دستور کار قرار گیرد تا اقدامات مورد نیاز انجام شود تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.
ایشان همچنین افزود با توجه به اینکه ایستگاه راه آهن سیریز یک ظرفیت بسیار خوب برای سیریز است می طلبد نسبت به فضا سازی مناسب، و تجهیز ایستگاه اقداماتی انجام شود.
در ادامه اقای مهندس منصوری مدیر پایانه راه آهن زرند تعامل و همکاری را شرط توسعه یک شهر دانست گفت قطعا مجموعه راه آهن بدنبال اینست که بتواند این تعامل را به مانند قبل ادامه دهد و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهد.
در پایان رئیس شورای شهر سیریز از تلاش ها و پیگیری های مدیر کل محترم راه آهن کرمان اقای فیروزکوهی تشکر و قدردانی نمود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما