تاریخ ارسال : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت : 8:32 ق.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

تیم شهدای سیریز در یک قدمی حذف از رقابت های لیگ برتر استان کرمان به دلیل عدم تامین بودجه

چشمِ امید باشگاه ورزشی شهدای سیریز به دست سخاوتمند مسئولین و خیرین

 

 

🖊 اطلاعیه باشگاه ورزشی شهدای سیریز

سلام
عرض ادب و احترام
اینجانبان مسئولین تیم فوتبال شهدای سیریز حاضر در لیگ برتر استان کرمان از جانب خود و ورزشکاران سیریزی این شور و اشتیاق ایجاد شده توسط شوراهای شهر و هیأت امنای امامزاده جعفر(ع) جهت تأمین هزینه برق غسالخانه که از واجبات شهر سیریز می باشد و همچنین بحث روشنایی مسیر شهر تا بهشت زهرا که جای تشکر دارد را قدردانی می‌کنیم.

ما ورزشکاران دست تک تک خیرین را میبوسیم و مطمئنیم شرکت در کاراهای عام المنفعه جز خیر و ثواب چیزی نخواهد داشت.

لذا از شورا و خیرین محترم شهر سیریز خواهشمندیم بعد از تکمیل هزینه پروژه ی برق رسانی غسالخانه و مسیر مورد نظر، نگاه ویژه تری سمت ورزش شهر داشته باشند و امر مهم ورزشی شهر، حضور تیم فوتبال در مسابقات فصل جاری را مدیریت کنند تا زحمات چندین ساله ورزشکاران به سادگی از بین نرود، مطمئنیم سال های اخیر اگر حمایت اهالی و شورا نبود این مهم ها دست یافتنی نبود.

از همین امروز با فرصت محدود، منتظر باران رحمت شورا و خیرین محترم به تیم فوتبال جهت شرکت در لیگ برتر استان (تنها نماینده شمال استان در این مسابقات) هستیم. امیدواریم همت اهالی خیر و مسئول که در همه امور ثابت شده است در زمینه های اورژانسی ورزشی هم شاهد باشیم.

امیدواریم با پیگیری های نماینده ما ورزشکاران این مهم هر چه سریعتر اتفاق افتد.
من الله توفیق

🏟 باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای سیریز🏟

🔹در تکمیل درخواست لازم است عرض کنیم، با شوراها ، معدن سادات سیریز ، فرمانداری ، بخشداری ، نماینده مجلس و همه مسئولین جلسه برگزار کردیم اما متاسفانه به نتیجه ای نرسید و در صورتی که مبلغ مورد نیاز تامین نشود مجبور به انصراف و واگذاری امتیاز به غیر و عقب گرد شدیدی در فوتبال خواهیم داشت .

🔹 این اطلاعیه جهت روشن شدن اذهان عمومی و بنگاهای اقتصادی که توان حمایت دارند منتشر شده.
امیدواریم بتوانیم با تامین هزینه بار دیگر نام سیریز را در استان کرمان بزرگ و بزرگتر کنیم.
یا علی مدد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما