تاریخ ارسال : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت : 3:16 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در سیریز برگزار شد+تصاویر

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز : مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه سیریز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند .
در این راهپیمایی عظیم و پرشور ، کوچک و بزرگ ، پیر و جوان ، زن و مرد با در دست داشتن پرچم ها و تمثال مبارک مقام معظم رهبری ، امام راحل(ره) و شهید سپهبد قاسم سلیمانی اسوه ی مقاومت، عشق و ارادت خود را به آرمان های والای امام راحل ، شهدا و ولایت نشان دادند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و با حضور خانواده شهدا، ایثارگران ، جانبازان و مردم همیشه در صحنه همزمان با سایر نقاط کشورعزیزمان برگزار شد.
مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار  قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت از سوی راهپیمایان برگزار شد. راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام به چهل و یک سالگی بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند.

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دفاع مقدس در چهل ویکمین بهارانقلاب ضمن تبریک ایام، از حضور مردم ولایی سیریز تقدیر و با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در این روز چشم جهانیان به حضور و خروش ملت همیشه بیدار ایران دوخته شد و بار دیگر مردم ایران اسلامی جهانیان را به حیرت وادار کردند.
وی بیان کرد مردم سیریز مثل همیشه صادقانه وارد میدان شدید و بیان کردید ما اهل کوفه نیسیتم علی تنها بماند .

وی بیان کرد : ثمره خون شهیدان پیروزی و ماندگاری انقلاب است، به حول قوه الهی و با ثمره خون شهیدان به زودی شاهد نابودی ظلم و ستم در جهان خواهیم بود.

همچنین در پایان مراسم مردم شهید پرور سیریز در اربعین شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  به عزاداری پرداختند .

مطالب مرتبط

دیدگاه شما