تاریخ ارسال : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت : 5:04 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

قرنطینه از راهکارهای ضروری و مهم قطع زنجیره شیوع بیماریهای همه‌گیر و وضعیت اپیدمی است

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز :حمزه ابراهیمی رئیس شورای شهرستان زرند در مورد دیدگاه شورای شهرستان زرند در مورد کرونا گفت :آنچه در قضیه کرونا خیلی مهم و حیاتی است،جلوگیری از همه گیری است ،زیرا فقط ۲۰ درصد افراد که دچار علائم حاد می شوند ، نیاز به بستری و تخت icu  دارند ،و اگر تعداد مبتلایان افزایش پیدا کند و همه گیری اتفاق بیفتد ، نه تنها در زرند ، استان و کشور ،بلکه در کل کشورهای دنیا امکانات برای همه گیری این چنینی پیش بینی نشده است و این موضوع شاید باعث تلفات بشود.

وی در ادامه افزود :دلیل اصرار برقرنطینه خانگی مردم و ورود نیروهای مسلح به دستور رهبر معظم در این قضیه و کمک به دولت و وزارت بهداشت (البته تحت نظارت کامل دولت )همین است.

ابراهیمی : یک بار دیگر از همه ی آحاد مردم درخواست کرد، به تردد های غیرضروریشان پایان بدهند و قرنطینه ی خانگی رو اجرا کنند.
وی همچنین در ادامه از مردم خوب شهرستان زرند درخواست کرد :با افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای ارتباط غیر ضروری و دید و بازدید ها رو به صفر برسانند.
با عوامل کنترل این همه گیری (بهداشتی و نظامی)همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم عزیز به امید خدا چرخه ی انتقال ویروس قطع بشود و ما در کل شهرستان زرند با کمک مردم ،کمترین تلفات جانی را داشته باشیم .

ابراهیمی گفت : با ورود نیروهای مسلح، هم در بحث فروشگاهی ،بازار و مراکز تجمعی دیگر و هم در بحث کنترل مبادی ورودی جدیت دوچندان و قطعی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: باتوجه آمار قابل ملاحظه مبتلایان در استان یزد و اینکه یکی از دروازه های ورودی استان کرمان از یزد در شهرستان زرند و شهر سیریز است از فرماندار محترم و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان خواسته شده که تمهیدات ویژه ای در این گذرگاه بیندیشند .

همچنین ایشان در پایان گفت: تولید و توزیع و حمل و نقل مایحتاج عمومی روزانه مردم نظیر ارزاق و مواد ضد عفونی و شستشو به هیچ وجه تعطیل نیست.

نگرانی را از خود دور کنید، در زندگی با امید زندگی کنید و اجازه دهید انرژی های مثبت وجودتان آزاد شود ان شاالله به زودی شاهد پیروزی مردم در برابر این ویروس منحوس خواهیم بود .

مطالب مرتبط

دیدگاه شما