تاریخ ارسال : ۰۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت : 4:37 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان زرند : محدودیت سنگین تردد در محور بافق – سیریز

پرتال اطلاع رسانی سیریز ، فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: پلیس با اعمال محدودیت سنگین در تردد از ورود مسافران غیربومی به داخل استان ممانعت می‌کند.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز : سرهنگ محمود خدادادنژاد امروز شنبه مورخ ٢ فروردین ٩٨ در بازدید از ایست بازرسی و کنترل پایش محور سیریز – بافق با بیان اینکه پلیس با اعمال محدودیت های سنگین سعی در کنترل ورود و خروج‌ها و جلوگیری از ورود افراد غیربومی به داخل شهرستان زرند و استان را دارد، اظهار کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته شده محدودیت سنگین تردد در محور سیریز – بافق بعنوان یکی از ورودی های شهرستان زرند و استان کرمان می باشد .

وی در ادامه بیان کرد : این محدودیت ها در جهت مقابله با ویروس کرونا و شکست آن بوده، اما این مهم همکاری و همیاری مردم را می‌طلبد و نیاز به یک عزم و اراده مردمی در تمام نقاط را دارد.

پلیس با همه امکانات و توان خود تا ریشه‌کنی کامل این بیماری در کنار و در خدمت مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و مشاهده آن در استان‌ از هموطنان درخواست کرد تا از سفرهای غیرضروری به  استان‌های دیگر خودداری کنند؛ این در حالی است که متاسفانه برخی از افراد هشدارهای داده شده را جدی نگرفتند.

خداداد نژاد با اشاره به اینکه تنها به خودروهای بومی، خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه ورود به شهرستان و استان داده می‌شود، خاطرنشان کرد: به هیچ‌ عنوان به سایر خودروهای غیربومی به ویژه استان های تهران، قم ، یزد، کاشان، گلستان، گیلان و سمنان اجازه ورود داده نخواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما