تاریخ ارسال : ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت : 10:41 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

ورود و خروج به زرند از فردا شب ممنوع است

تمام شرکت‌های پیمانکاری زیسکو تا ۱۵ فروردین تعطیل می‌باشند

✅فرماندار زرند در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که با حضور مهندس اشک مدیرکل بازرسی استانداری کرمان و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد از تعطیلی شرکت های پیمانکاری در زیسکو تا ۱۵ فروردین و ممنوعیت ورود و خروج به زرند از فردا شب خبر داد.

✔️#علی_صادق_زاده با اعلام این خبر اظهارداشت:

🔹تمام افراد غیربومی فعال در شرکت ها و صنایع شهرستان حق ورود به زرند را ندارد.

🔹به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا در شهرستان زرند مقرر شد از ساعت ۱۲ شب فردا (جمعه ۸ فروردین) تمام ورود و خروج ها به شهرستان زرند کنترل می‌شود و از تردد تمامی خودروها به غیر از کامیون های حمل بار و خودروهای امدادی جلوگیری بعمل می‌آید.

🔹کامیون‌های حمل باری که برای بارگیری به کارخانجات گندله سازی و کنسانتره می‌آیند، می‌توانند وارد شهرستان شوند ولی حق توقف در شهر را ندارند و راننده های آن‌ها تماماً تب سنجی می‌شوند و برای رعایت نکات بهداشتی یک پکیج بهداشتی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

🔹مقرر شده است در چهار نقطه ورودی شهرستان یعنی ورودی از سمت بافق در سیریز، ورودی از سمت رفسنجان در جرجافک، ورودی از سمت کوهبنان و مشهد در مسجد ابوالفضل و ورودی از سمت کرمان در دوراهی خانوک و نیز تمام راههای فرعی ورودی به شهرستان کمپ ایست بازرسی برپا شود و از ورود و خروج تمامی خودروها جلوگیری بعمل آید.

🔹مردم باید درخانه بمانند؛ در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز ورودی تمام روستاهای شهرستان بسته خواهد بود و هیچکس حق ورود به روستاها و تفرجگاهها را ندارد.

✅صادق زاده همچنین با اعلام اینکه تمام پارکها، بوستانها و تفرجگاهها شهرستان تا ۱۵ فرودین تعطیل می‌باشند، بیان داشت: تاکنون تست کرونای ۱۱ نفر در زرند مثبت شده است و متاسفانه یک نفر از این بیماران که یک زن ۷۲ ساله بود، فوت شده است.

✅لازم به توضیح است این تصمیم‌ها در راستای اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال کروناویروس مورد تاکید ریاست جمهوری و به منظور تشدید فاصله گذاری اجتماعی گرفته شده است.

💫روابط عمومی فرمانداری زرند

مطالب مرتبط

دیدگاه شما