تاریخ ارسال : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت : 12:10 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

هیچ کامیون حمل بار و راننده یزدی حق ورود به زرند را ندارد/در روز طبیعت شهروندان حق خروج از زرند را ندارند

‍ ❌فوری❌ هم اکنون…

 

✔️دستور فوری فرماندار زرند به پست های ایست و بازرسی ورودی شهرستان:

🚫هیچ کامیون حمل بار و راننده یزدی حق ورود به زرند را ندارد/در روز طبیعت شهروندان حق خروج از زرند را ندارند

♦️فرماندار زرند با اشاره به هم مرز بودن شهرستان زرند و بافق و وضعیت فوق بحرانی شیوع کرونا در استان یزد، گفت: از هم اکنون هیچ کامیون حمل بار و یا خودرو حامل بار و راننده یزدی حق ورود به شهرستان زرند را ندارد.

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند، هم اکنون ۱۱ فروردین ماه، دوازدهمین نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با حضور دکتر نوذر نخعی مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و عضو ستاد استانی کرونا، اعضای شورای تامین، مسئولین اجرایی، بهداشتی و درمانی شهرستان به ریاست علی صادق زاده فرماندار در محل فرمانداری در حال برگزاریست.

♦️علی صادقزاده در این جلسه با اشاره به مجوز ستاد کرونا کشوری جهت تردد کامیونهای حمل بار و مایحتاج مردم از پست های قرنطینه و ایست و بازرسی بین شهری واستانی، گفت: بعلت شیوع بالا این بیماری و وضعیت فوق بحرانی استان یزد و هم مرز بودن آن با شهرستان زرند، از هم اکنون هیچ کامیون حمل بار و یا خودرو حامل بار و راننده یزدی حق ورود به شهرستان زرند را ندارد و این موضوع کنترل و پایش بیشتر پست ایست و بازرسی ورودی شهرستان از سمت سیریز را میطلبد که باید تقویت شود.

♦️وی یادآورشد: در صورت نیاز از ظرفیت و پتانسیل بخش حمل و نقل سنگین و سبک درون شهرستانی و بومی زرندی جهت حمل بار به استان یزد و یا بالعکس، استفاده خواهد شد.

♦️وی همچنین با بیان اینکه در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تمامی تفرجگاهها، پارک ها و بوستانهای زرند تعطیل میباشد و ورود و اطراق در آنها ممنوع است، گفت: علاوه بر انسداد ورودی تمامی روستاها در روزهای مذکور، تمامی خروجی های شهر زرند نیز مسدود خواهد شد و شهروندان حق خروج از زرند را ندارند.

💫روابط عمومی فرمانداری زرند

 

مطالب مرتبط

دیدگاه شما