تاریخ ارسال : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت : 6:59 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

پیکر شهید محمود شمس الدینی مدافع سلامت در گلزار شهدای یزد به خاک سپرده شد

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز  ، پیکر شهید محمود شمس الدینی مدافع سلامت با رعایت مفاد پروتکل بهداشتی و بدون برگزاری مراسم به خاک سپرده شد.

سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز در دیدار با خانواده این شهید گفت: بعد از رفع کامل آلودگی و ریشه کن شدن ویروس کرونا مراسم بزرگداشتی ویژه شهید مدافع سلامت سرگرد پاسدار شهید «محمود شمس الدینی» در استان یزد برگزار می‌شود.

شهید محمود شمس الدینی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید صدوقی استان یزد بود که سعی خود را در کمک به مناطق محروم و کم برخوردار درون مرزی و برون مرزی، ارتقاء سطح سواد سلامت در قالب سلسله نشست‌های سبک زندگی، همکاری در برپایی بیمارستان ثابت و صحرایی، همکاری با کاروان نورآوران سلامت و ارائه خدمت در موکب درمانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به مناسبت اربعین حسینی انجام می‌داد.

وی همچنین در ایام شیوع ویروس کرونا در راستای پیشگیری و مقابله با آن اقدامات موثری نیز انجام داد که از جمله آن می توان به برپایی ایستگاه‌های سلامت در نقاط مختلف شهر به منظور آموزش و اطلاع رسانی، غربالگری و تب سنجی در مبادی ورودی و مکان‌های شلوغ شهر، آماده سازی و تجهیز درمانگاه و کلینیک مراقبت بیماری‌های تب دار و تنفسی برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، هماهنگی اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی شهید دکتر رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید صدوقی و راه اندازی نخستین نقاهتگاه شهدای جامعه پزشکی استان اشاره نمود.

در دوران مسئولیت خود با جذب و سازماندهی پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان در راه کمک‌رسانی هر چه بهتر به محرومین و تحقق اعتلای بسیج می‌پرداخت و همیشه رهرو مکتب ولایت مطلقه فقیه و خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

تا اینکه در سوم فروردین ماه ۱۳۹۹ به علت مبتلا شدن به بیماری ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و در روز نهم فروردین ماه مصادف با ولادت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به علت شدت عوارض بیماری کوید ۱۹ به سوی معبود خویش شتافت.

منبع :صدا و سیما یزد

 

 

*به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز* : عصر امروز پنجشنبه ١۴فروردین ٩٩ ساعت١۵:۰۰ پیکر پاک شهید مدافع سلامت پاسدار *شهید محمود شمس الدینی* باحضور مقامات ارشد استان، در گلزار شهدای خلد برین یزد در جوار شهید میرباقری به خاک سپرده شد.

ضمن ادای احترام به این شهید عزیز، و عرض تسلیت به خانواده معزز شهید گرانقدر، دوستانی که مایل هستند نماز شب اول ( محمود فرزند حسین) و قرائت قرآن برای شب اول آرامش ابدی مشارک داشته باشند، یاعلی مدد…

*جزاکم الله خیرا، ان شاءالله*

مطالب مرتبط

دیدگاه شما