تاریخ ارسال : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت : 9:03 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

مرحله دوم “رزمایش کمک مومنانه” توسط حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) در سیریز برگزار شد.

مرحله دوم "رزمایش کمک مومنانه" توسط حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) وپایگاههای بسیج سیریز درشب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با اولین شب از لیالی قدر در سیریز برگزار شد.

 

پرتال اطلاع رسانی سیریز: امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) تاکیدکردند: ” خوب است که درماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات،همدلی وکمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه باقسط ،عدل ، عزت ، علم ، برادری و همیاری است بوجود آوریم”

ازحضور بی ادعای گروههای جهادی و بسیجیان و هیئت های مذهبی که بگذریم، مشارکت مردم در رزمایش مومنانه جلوه ی دیگری ازهمدلی و همراهی ایرانیان را به رخ جهانیان کشید،آنجا که شور و شعور ایرانی درکوچه پس کوچه های شهر عرصه خدمت رسانی وعشق ورزی به هموطن می شود.

به گزارش پرتال اطلاع رسانی سیریز؛حمزه عباس زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه(ع) گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه تعداد ۱۰۰بسته معیشتی درمرحله اول در دهه ی اول ماه مبارک رمضان به هموطنان آسیب دیده ازکرونا و نیازمند شهرمان توزیع و اکنون درمرحله دوم ؛ در دهه ی دوم ماه مبارک تعداد ۵۰ بسته معیشتی دیگر به دیگر خانواده های نیازمند در اولین شب قدرماه رمضان ۱۳۹۹ با نهایت حفظ کرامت این عزیزان توزیع گردید.

وی افزود: سپاه شهرستان زرند چندین برابر کمک های جمع آوری شده توسط بسیجیان و مردم عزیزشهر، درتهیه و آماده نمودن این بسته های معیشتی به این منطقه کمک نموده است.

همچنین گفته می شود کار شناسایی افراد آسیب دیده ازکرونا ونیازمندان شهر توسط پایگاههای مقاومت بسیج ، متدینین و معتمدین هرمحل به صورت دقیق و جامع بررسی و درچندین مرحله انجام گردیده که به حدود %۶۰ این افراد بسته معیشتی تحویل داده شده و حدود%۴۰ باقیمانده که ضمن تقدیر و تشکرازمردم عزیز شهر دراهدای کمک های خود خواهشمنداست عزیزانی که مایلند همچنان مارا درتداوم یاری رساندن به سایر نیازمندان مساعدت نمایند می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود رابه حوزه مقاومت یا پایگاه های مقاومت بسیج تحویل نمایند تا به فضل خدا درمراحل بعدی بتوانیم سایر افراد نیازمند شناسایی شده و باقی مانده دراین طرح را حمایت ویاری نماییم. انشاءلله…

 

جهاد ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاه شما