تاریخ ارسال : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت : 2:35 ب.ظ ۰ نظر
Print Friendly, PDF & Email

برخورد قطار باری با عابر درسیریز حادثه آفرید.

 

پرتال اطلاع رسانی سیریز: مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز از مصدومیت یک نوجوان ۱۷ساله به دلیل برخورد قطار باری با او در منطقه مسکونی سیریز خبر داد.

محسن عباس زاده در گفت و گو با پرتال اطلاع رسانی سیریز اظهار داشت : شب گذشته مرکز پیام از برخورد قطار با عابر در منطقه مسکونی سیریز خبر داد.

وی افزود: با اعلام مرکز پیام مبنی برخورد قطار با عابر ، بلافاصله تیم اروژانس ۱۱۵ سیریز به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی نوجوان ۱۷ ساله که از ناحیه پا مصدوم شده بود را به بیمارستان امام علی زرند منتقل کردند. نوجوان مصدوم در حادثه از هر دوپا دچارشکستگی شد.

وی بیان کرد این حادثه در ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه شب گذشته (شنبه۲۷ اردیبهشت۹۹) در یک کیلومتری ایستگاه راه اهن سیریز رخ داده است .

پرتال اطلاع رسانی سیریز : برای رفت‌وآمد ایمن قطارها و جلوگیری از سوانح احتمالی ۱۷ متر از هر طرف ریل راه‌آهن حریم راه‌آهن تعیین‌شده است؛ توجه داشته باشیم حضور در این حریم خطرساز و ممنوع است.

قطارها با توجه به وزن، سرعت و اصطکاک خود حین حرکت،  برای توقف نیاز به طول ترمز طولانی دارند که حداقل آن ۷۰۰ متر است، لذا به جهت عدم امکان توقف سریع به هم‌وطنان در حاشیه خطوط راه‌آهن توصیه می‌شود از حرکت روی ریل اجتناب نموده و کودکان و نوجوانان را نسبت به خطرات این امر آگاه نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاه شما